چهارشنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶ ۳۶
طبقه بندی: استانی
چچ
کار گروهی و خرد جمعی منجر به ارتقای شاخص ها خواهد شد

حسینی معصوم مدیر شعب استان مرکزی:

کار گروهی و خرد جمعی منجر به ارتقای شاخص ها خواهد شد

مدیر شعب استان مرکزی در جلسه کمیته راهبرد استان بابیان شیوه های متعدد جذب منابع ارزان قیمت یکی از بهترین راه تجهیز منابع و سودآوری شعب را جذب منابع خرد و تخصیص دستگاه پوز دانست و بر وصول مطالبات تاکید و بر اهتمام بیشتر شعب تابعه در کنترل مطالبات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، همزمان با برگزرای کمیته راهبرد، مدیر شعب استان در سخنانی با اشاره به لزوم همفکری و تعاون در تمامی مسائل و مباحث بانکی گفت: بی شک در تمامی زمینه های مرتبط با حوزه بانکداری به همکاری و هم اندیشی نیاز است و این مهم بایستی با تشکیل مداوم جلسات و برنامه ریزی مستمر، محقق شود.

حسینی معصوم برگزاری هدفمند و موثر کمیته وصول در سطح شعبه و مدیریت شعب را عامل مهم در پیشگیری از ایجاد مطالبات دانست و افزود: اعتقاد ما بر این است که وصول مطالبات سبب تجهیز منابع می شود لذا برآنیم تا در جلسات کمیته وصول با همفکری اعضای جلسه و با بهره مندی از بخشنامه ها و دستورالعمل ها، مطالبات را مدیریت و تصمیمات لازم جهت وصول آن را اتخاذ کنیم.

مدیر شعب استان با اشاره با ظرفیت خوب ایجاد شده پایانه های فروش در استان افزایش سهم بازار از بین سایر بانک ها را خواستار شد.

در پایان از شعبه ممتاز اراک به دلیلکسب رتبه اول استان و سوم کشورشعبه شهید چمران ساوه به جهت کسب رتبه دوم استان و شعبه خمین به دلیل کسب رتبه سوم استان و اول در شعب درجه ۴ در شش ماهه نخست سال تقدیر به عمل آمد.

آدرس کوتاه شده: