سه شنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹ ۱۵۳
طبقه بندی: استانی
چچ
بازدید مقام وزارت تعاون از تعاونی های استان خراسان رضوی

بازدید مقام وزارت تعاون از تعاونی های استان خراسان رضوی

مدیرکل دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون از برخی تعاونی های فعال در شهرستان های گناباد و بجستان بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی،جعفرامیرآبادی زاده با حضور در شهرستان های گناباد و بجستان و نشست های مختلف با تعاونگران این شهرستان ها از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.

امیرآبادی زاده پس از حضور میدانی در تعاونی های شهرستان و بازدید از نحوه عملکرد و آشنایی با تولیدات و محصولات در جلسه ای با حضور نمایندگان فعالان بخش تعاون شهرستان بجستان و گناباد حضور یافت. در این جلسه نمایندگان تعاونی های مختلف به بیان دیگاه ها،پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.از جمله مسایل محوری مطرح شده در این جلسه راهبردی عبارتند از:حذف قوانین دست و پاگیر و افزایش سهم بانوان در تعاونی،ایجاد هسته مطالعاتی جهت بررسی علت رکود تعاونی های شهرستان و حمایت شبکه بانکی از تعاونی هاکاهش هزینه های تعاونی ها علی الخصوص در بخش حمل و نقل.

پس از ارائه مشکلات و دیدگاههای تعاونگران امیرآبادی گفت: اصلاح قانون تاسیس تعاونی ها ی توسعه و عمران شهرستانی از جمله رویکردهای وزارت تعاون در دولت سیزدهم برای رونق بخش تعاون است. وی در ادامه افزود: ارتقاء بخش تعاون و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود در اقتصاد و اشتغالزایی کشور رویکرد مهم دولت سیزدهم هست و در برنامه هفتم توسعه باید سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور به 25 درصد افزایش یابد.

گفتنی است در این بازدید رئوف احمدی مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی مقام وزارت تعاون را همراهی کرد.

آدرس کوتاه شده: