یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۳۱ ۴۱
طبقه بندی: استانی
چچ
تجلیل از رئیس شعبه لیان بانک توسعه تعاون بوشهر به عنوان کارمند نمونه

تجلیل از رئیس شعبه لیان بانک توسعه تعاون بوشهر به عنوان کارمند نمونه

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و مدیران برتر شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و از مهدی رحیمی،رئیس شعبه لیان بانک توسعه تعاون بوشهر نیز به عنوان کارمند نمونه این بانک تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان بوشهر،به مناسبت هفته دولت و روز کارمند درمراسمی که با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر ، فرماندار شهرستان بوشهر،معاونین فرمانداری و رؤسای ادارات شهرستان بوشهر برگزار شد از زحمات و تلاش های کارمندان و مدیران نمونه و برتر شهرستان بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

جعفری ،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر نیروی انسانی را مهم ترین رکن هر دستگاه اجرایی دانست و افزود:اهمیت و ارزش حضور موثر و مستمر شما کارکنان تلاشگر در دولت مردمی سیزدهم وقتی نمود پیدا می کند که بتوانیم در طول دوره مسئولیت خود خدمات ارزشمند و بزرگی را به مردم عزیز و فهیم هم استانی ارائه کنیم.

وی افزود:اگر در سیستم اداری با مردم خوب برخورد و حرمت انسانی مراجعه کننده حفظ شود، مردم رضایت خواهند داشت و در آن صورت در جامعه مشکلات سیاسی و اجتماعی ایجاد نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه کارکنان موفق کسانی هستند که راه خروج از تنگناها را بشناسند و سعه صدر به معنای مقاومت در مقابل سختی ها داشته باشند،افزود:کارمندان ادارات باید به گونه ای رفتارکنند که مردم دوستی را ترویج دهند و وقتی مردم به ادارات مراجعه می کنند احساس خوبی داشته باشند.

گفتنی است ، در پایان این مراسم از کارمندان و مدیران برتر و نمونه شهرستان بوشهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

آدرس کوتاه شده: