پنجشنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ۰۷:۳۹ ۹۶
طبقه بندی: استانی
چچ
تقدیر از عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته تعاون

تقدیر از عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته تعاون

همزمان با هفته تعاون از عملکرد و تلاش های مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد و به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون ، به پاس حمایت ها وتلاش های خوب بانک توسعه تعاون استان از مهدی منتظری مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد،عنایت قاسمی معاون استان و همچنین جلال تقوی سرپرست اعتبارات استان درهجدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .

این مراسم که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور مدیران دستگاه های شورای هماهنگی وزارت تعاون و جمعی از تعاون گران برگزارشد،نوذرشبرنگ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ضمن تبریک هفته تعاون اظهارکرد: بیش از دو هزار تعاونی فعال در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد ‌.

وی هدف از برگزاری جشنواره را توسعه وترویج فرهنگ تعاون و حمایت ازتعاونی ها برای افزایش سهم بخش تعاون دراقتصاد کشور عنوان کرد وافزود : حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی استان از بخش تعاون لازمه پیشرفت این بخش است .

وی با بیان اینکه بخش تعاون یکی از سه بخش تعریف شده اقتصاد در قانون اساسی است ولی به این حوزه آن چنان که باید توجه نشده است و باید یک عزم جدی در این خصوص انجام و فرصت ها نیز شناسایی شود.

شبرنگ عملکرد بانک توسعه تعاون استان درجذب اعتبارات و تسهیلات پرداختی به تعاون گران در یکسال گذشته را شایسته تقدیر دانست وگفت:امیدواریم در سال ۱۴۰۲ در بخش تعاون به همت این بانک قدم های مثبتی برداشته خواهدشد .

گفتنی است، در این مراسم از ۳ تعاونی برتراستانی و یک تعاونی برتر کشوری (شرکت تعاونی ۵۲۷ آب معدنی دنا با مدیرعامل سید فاخر تقوی) که از حمایت های بسیار خوب بانک توسعه تعاون برخوردار شده، با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

آدرس کوتاه شده: