سه شنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳ ۹۴
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت بیش از 1100 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال 1402

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی خبر داد

پرداخت بیش از 1100 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال 1402

مدیر شعب استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفـت:استان خراسان رضوی از محل بودجه 6 ماهه ابتدای سال در حوزه ازدواج 819 میلیارد ریال به 392 متقاضی، در حوزه فرزندآوری، 368 میلیارد و 200 میلیون ریال به 552 متقاضی، تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی مدیرت شعب استان خراسان رضوی،رئوف احمدی در نشست خبری با ارائه گزارشی تسهیلات پرداختی در حوزه ازدواج و فرزندآوری را بیش از 1100 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی گفت: حدود ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه برای تسهیلات ازدواج در ۶ ماهه اول سال به استان تخصیص داده شده است، که با توجه به حجم گسترده ثبت‌نامی‌ها پرداختی بانک توسعه تعاون استان با تحقق ۳۲۸ درصدی برنامه‌ به ۸۱۹ میلیارد ریال رسیده است. در پرداخت تسهیلات فرزندآوری نیز تحقق ۳۰۷ درصدی برنامه را شاهد بودیم و تا کنون ۳۲۸ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

رئوف احمدی با اشاره به تحقق ۲۹ درصدی برنامه‌ها در خصوص تسهیلات ودیعه مسکن فرزندآوری، یادآور شد: کسانی که فرزند دوم و سومشان به دنیا می‌آید باید به مراکز بانکی مراجعه کنند و به علت عدم مراجعه افراد، میزان این آمار نسبت به سایر موارد پایین‌تر است.

مدیر شعب بانک‌ توسعه ‌تعاون استان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: در خصوص نهضت ملی مسکن بانک‌ توسعه تعاون عامل بخش تعاون بوده و در این رابطه ۳۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

احمدی بیان کرد: بخشی از خدمات ما ارزی و بخشی دیگر ریالی است. در حوزه فعالیت‌های ارزی پنج‌ماه گذشته سال جاری در کنار مشکلات ارزی که در بحث تحریم‌ها وجود دارد، توانستیم در دو شعبه، ۱۹ میلیون و ۷۳ هزار و ۷۳۷ دلار حواله‌ ارزی که همگی آن برای ورود مواد اولیه و در راستای حمایت از تولید داخل است را داشته باشیم.

آدرس کوتاه شده: