دوشنبه, ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۰۳ ۴۶
طبقه بندی: استانی
چچ
اعطای 574 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون بوشهر در حوزه مشاغل خانگی

اعطای 574 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون بوشهر در حوزه مشاغل خانگی

مدیر شعب استان بوشهر با تبریک هفته دولت و تعاون از پرداخت 574 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قالب 1174 فقره پرونده از سوی شعب این بانک دولتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون خبر داد .

سید علمدار شایان گفت: این بانک باور دارد بنگاه های کوچک و متوسط توانایی های زیادی در تولید داخلی با بهره وری بالا و ایجاد اشتغال زایی در استان ها دارند، از این رو حمایت از آنها را همواره مورد توجه قرار داده است.

شایان اضافه کرد: این بانک از ابتدای شروع بکار دولت مردمی سیزدهم تا کنوندر استان بوشهر ۱۱۷۴ فقره تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

وی اظهار کرد: کل تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون بیش از ۵۷۴ میلیارد ریال بوده که از محل منابع داخلی این بانک و بصورت قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر شعب استان بوشهر بیان کرد: بنگاه های کوچک و متوسط به عنوان پیشران اقتصاد، نقش مهمی در اشتغالزایی، نوآوری، آموزش نیروی کار، توسعه صادرات و سرمایه گذاری و در نهایت رشد اقتصادی کشور دارند و در شرایط کنونی اقتصاد جهانی، بانک توسعه تعاون با اقدامات مختلف حمایتی خود ، سیاست تقویت و توسعه این بنگاه ها درحوزه مشاغل خانگی را با جدیت دنبال می کند.

آدرس کوتاه شده: