چهارشنبه, ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸ ۳۶
طبقه بندی: استانی
چچ
بانک توسعه تعاون حامی شرکت های تعاونی‌

معاون امور تعاون وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد

بانک توسعه تعاون حامی شرکت های تعاونی‌

معاون امور تعاون در وزرات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به استان کرمان در جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع با اعضای تعاونی های استان کرمان از حمایت همه جانبه بانک توسعه تعاون از تعاونی ها خبر داد .

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی با حضور درشرکت تعاونی خدمات درمانی نیمه شعبان ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد درمانی بخش سی تی اسکن این بیمارستان را که به تازگی راه اندازی و تجهیز شده است را افتتاح کرد .

مهدی مسکنی در ادامه سفر یکروزه خود به استان کرمان درجلسه بررسی و رفع مشکلات شرکت تعاونی های استان حضور پیدا کرد . وی در این جلسه با اشاره به تعداد بالای تعاونی های فعال استان کرمان و با در نظر گرفتن نقش مهم آنها در ایجاد اشتغال و همچنین رشد حوزه اقتصادی کشور افزود:با بررسی دقیق و ریشه ای مشکلات تعاونی ها میتوان کمک فراوانی به آنها کرد و محور تولید و اقتصاد کشور را بیش از پیش به حرکت درآورد .

وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت ایجاد اشتغال و رشد تولید در کشور ، راه حل رسیدن به وضع مطلوب در ایجاد اشتغال و حرکت چرخ اقتصادی کشور را در گسترش و فعالیت شرکت های تعاون محور دانست و افزود : از ابتدای دولت مردمی سیزدهم بخش تعاون با تمام توان خود در پیشبرد این شعار گام برداشته و تا امروز توانسته خدمات ارزنده ای نیز ارائه کند.

در این جلسه که با حضور حسن زاده معاون اقتصادی استانداری،مصباح مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان،حکمتی نیا مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان و جمعی از شرکت تعاونی های استان برگزار شد ، تعاونی های منتخب ضمن گزارش عملکرد ، مشکلات و موانع موجود در مجموعه خود را عنوان کردند که با همکاری و مساعدت مسئولان حاضر در جلسه تعداد قابل توجهی از این مشکلات مرتفع شد.

در پایان مسکنی ضمن تشکر از مجموعه بانک توسعه تعاون استان کرمان و حمایت های همه جانبه این بانک از تعاونی ها، به نقش مهم این بانک در پیشبرد اهداف دولت در بخش تعاون اشاره کرد و افزود: با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون امسال نیز همانند سال گذشته شاهد رشد پرداخت تسهیلات در این بانک به شرکت های تعاونی خواهیم بود .

آدرس کوتاه شده: