یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۹ ۲۴
طبقه بندی: استانی
چچ
تجلیل از همکار آزاده شاغل در بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از همکار آزاده شاغل در بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد

در مراسمی از آزاده سرافراز شاغل در بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد،این مراسم باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی اعظم امام جمعه موقت شهر یاسوج و همچنین همت عنایتی مشاورامورایثارگران مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سالن جلسات مدیریت شعب استان برگزارو از آزاده سرافراز مهدی منتظری مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد .

موسوی اعظم در این مراسم اظهار کرد: استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از جان‌گذشتگی آزادگان است.

وی افزود: دشواری، صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه های جاودان و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه آزادگان برای میهن اسلامی مایه افتخار و سرمایه عظیمی برای کشور هستند، افزود: آزادگان با مقاومت دلیرانه خود موجب یاس و نا امیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند به گونه ای که با مقاومت این عزیزان بسیاری از اهداف انقلاب به منصه ظهور رسید.

در این نشست مشاورامورایثارگران مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: همه سختی هایی که در دوران اسارت کشیده اید برگ های زرینی است از زندگی پر افتخار شما و تحمل سختی های اسارت را به خاطر وطن و میهن و اسلام و خدا متحمل شدید بدون شک در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی هستید.

عنایتی افزود: بانک توسعه تعاون به وجود شما آزادگان سرافزاز افتخار می کند . شما عزیزان آبرو و عزت ایرانی ها را، در کنار سال‌ها زجر و شکنجه به جان خریدید و عزت ایران اسلامی را نگه داشته اید.

مهدی منتظری آزاده سرافراز و همچنین مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه آزادگان دوران سخت اسارت را با استقامت و صبر سپری کردند، و بسیاری در پی این استقامت به شهادت رسیدند و یا به درجه جانبازی نایل آمدند ، وی خاطراتی از اسارت خود دراردوگاه های عراقی را بازگو کرد.

در پایان این نشست از آزاده سرافراز مهدی منتظری مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد که مدت ۹۰ ماه ، اسارت و در زندان های رژیم بعث عراق بود با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

گفتنی است در بانک توسعه تعاون بیش از ۲۴۰ نفر آزاده ،جانباز، رزمنده ، فرزند شهید و خانواده شهدا مشغول به کار هستند .

آدرس کوتاه شده: