چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰ ۳۲
طبقه بندی: استانی
چچ
بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات به پتروشیمی مهاباد

بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات به پتروشیمی مهاباد

مدیر شعب آذربایجان غربی در بازدید از شرکت پتروشیمی مهاباد با بیان اینکه بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات به پتروشیمی های کشور است،گفت: بانک توسعه تعاون بعنوان یکی از بانک های دولتی با ایجاد سازکارهای مناسب توانسته است به سهم خود در سیستم بانکی به نحو مطلوب از کار و تولید حمایت کند .

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی،مهدی درستی در جلسه ای که با حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی مهاباد در محل این شرکت برگزار شد با تاکید بر اینکه رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از کار و تولید و اشتغال می باشد، آمادگی بانک توسعه تعاون برای همکاری با پتروشیمی های کشور را اعلام کرد.

وی با تشریح اینکه کارگروه ویژه ای در بانک توسعه تعاون برای حمایت از صنعت پتروشیمی ایجاد شده است،خواستار ایجاد گروه مشترک با پتروشیمی مهاباد برای ایجاد راهکارهای همکاری متقابل شد.

در این جلسه فرهمند مدیر عامل پتروشیمی مهاباد با تشریح تولیدات این مجتمع ابراز امیدواری کرد با ایجاد سازوکار مناسب همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و شرکت پتروشیمی مهاباد به نتیجه برسد.

شرکت پتروشیمی مهاباد با تولید محصولات پلی اتیلن یکی از 7 شرکت تولیدی هلدینگ باختر است که عمده تولیدات خود را صادر می کند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: