شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۳۳ ۷۱
طبقه بندی: استانی
چچ
بازدید مدیر شعب آذربایجان شرقی از سه واحد صنعتی در عجب شیر

بازدید مدیر شعب آذربایجان شرقی از سه واحد صنعتی در عجب شیر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون به همراه معاون اعتباری و حقوقی خود در جریان سفر شهرستانی به عجب شیر ضمن بازدید از شعبه از برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی عجب شیر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی و هیئت همراه ابتدا از کارخانه تولید باطری شیزماد بازدید کرد.

این واحد صنعتی تولید کننده انواع باطری خودروهای سواری در شهرک صنعتی عجب شیر استقرار دارد که در هر شیفت کاری یک هزار باطری تولید می کند.
در ادامه مدیر شعب بانک توسعه تعاون از کارخانه تولید پرده سفیر دیدن کرد.این واحد صنعتی با مشارکت سرمایه گذاری ترکیه ای تولید کننده انواع پرده در شهرک صنعتی عجب شیر استقرار دارد که با ۴۵ نفر پرسنل انواع پرده باکیفیت تولید می کند.
بازدید از شرکت تعاونی فناوری تایماز فولاد آخرین واحد صنعتی بود که مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از آن بازدید کرد.
این واحد صنعتی در قالب شرکت تعاونی تولید کننده انواع قطعات فولادی در شهرک صنعتی عجب شیر استقرار دارد که با 185 نفر پرسنل در سه شیفت کاری فعالیت می کند.
حضور در شعبه عجب شیر و دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه آخرین مرحله از برنامه سفر شهرستانی مدیر شعب استان و هیئت همراه بود.
کردستانی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت همکاران این شعبه از اینکه شعبه عجب شیر در مدت زمان کوتاهی که از تبدیل شدن اش به شعبه می گذرد عملکرد خوبی داشته است ،بیان کرد: وجود واحدهای صنعتی توانمند در این شهرستان فرصت بسیار مناسبی برای جذب منابع و ارائه خدمات مختلف بانکی است.
وی با تاکید بر تشکیل کمیته های بازاریابی در شعبه تصریح کرد: با تشکیل کمیته های بازاریابی به صورت منظم از ظرفیت همه همکاران برای جذب منابع بهره بگیرید.
وی ابراز امیدواری کرد: با افزایش همت همکاران شعبه در آینده نزدیک شاهد ارتقای درجه شعبه عجب شیر باشیم.

منبع:
آدرس کوتاه شده: