سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۰ ۹۳
طبقه بندی: استانی
چچ
حضور 5 شعبه بانک توسعه تعاون سمنان در میان 8 شعبه برتر کشور

حضور 5 شعبه بانک توسعه تعاون سمنان در میان 8 شعبه برتر کشور

جواد علیجانی اردشیر سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار به تشریح عملکرد استان از ابتدای سال تا نیمه مرداد پرداخت.

جواد علیجانی اردشیرهمزمان با17 مرداد ماه «روز خبرنگار » سال روز تلاشگران عرصه اندیشه و قلم بیان کرد:تلاش شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان عنوان کرد این بانک دارای 7 شعبه در سطح استان می باشد که بر اساس آمار عملکرد سه ماهه ابتدایی سال جاری 5 شعبه از استان در بین 8 شعبه برتر کشوری در مجموع شاخص های عملکردی قرار گرفته اند.

همچنین مدیریت شعب استان نیز در 7 شاخص عملکردی حائز کسب رتبه برتر در سطح کشور شد.

علیجانی افزود: کل تسهیلات پرداختی سال جاری استان در بخش های مختلف اقتصادی، تاکنون شش هزار و 311 میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است طی سال جاری بانک توسعه تعاون استان موفق به پرداخت مبلغ 160 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج در قالب 79 فقره و مبلغ 26 میلیارد ریال وام فرزند آوری در قالب 50 فقره و وام اشتغال روستایی از ابتدای طرح تا کنون به مبلغ 741 میلیارد ریال شده است.

همچنین صدور اعتبار اسنادی به مبلغ 7200میلیارد ریال و تامین مالی جمعی از محل بازار سرمایه به مبلغ 1800میلیارد ریال و مبلغ 1350میلیارد ریال نیز که آماده صدور می باشد، از جمله خدمات ارائه شده بانک به بخش صنعت در جهت کمک به حفظ و ایجاد اشتغال است.

علیجانی در پایان بیان کرد: بانک توسعه تعاون به رسالت خود در خصوص حمایت از تعاونی ها و صنایع و تعامل با مردم منطقه همواره پایبند بوده و مورد اعتماد جامعه هدف است.

آدرس کوتاه شده: