یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ ۱۸۶
طبقه بندی: استانی
چچ
برگزاری جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در مدیریت شعب بوشهر

برگزاری جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در مدیریت شعب بوشهر

در راستای پیشگیری از پیشنهادهای مفسده انگیز، جلوگیری از فساد های احتمالی، نظارت و بازرسی دقیق تر در راه مبارزه با فساد اداری ، و همچنین در جهت شناسایی ساز و کار، ارزیابی، مستند سازی و نظام مند شدن اقدامات بانک توسعه تعاون جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل بازرسی ، مدیر و معاونین و رییس حوزه حراست مدیریت شعب استان بوشهر ، رؤسای شعب ، معاونین و رؤسای دوایر اعتباری شعب تابعه استان بوشهر در سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر گزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر، مسعود کسانی معاون بازرسی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات بانک توسعه تعاون ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای صیانت از حقوق مشتریان در بانک با اشاره به برنامه های ابلاغی در راستای سلامت اداری افزود : برگزاری دوره های آموزشی در سطح مدیران، معاونین و روسای شعب استانها در جهت شناسایی زمینه ها، فرایندها و گلوگاه های فساد خیز بانک و تلاش در جهت اصلاح آنها در راستای پیشگیری از فساد اداری مورد تاکید بوده و همچنین در خصوص پیش بینی ساز و کار های تشویقی برای کاهش فساد و ارتقاء سلامت اداری، اطلاع رسانی و آگاه سازی مشتریان پیرامون فساد اداری و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز نکاتی را اشاره کرد .

سید علمدار شایان مدیر شعب استان بوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: تلاش داریم تا عدالت محوری را در تمامی فعالیت ها به خصوص حقوق حقه مشتریان بانک و مبارزه جدی با فساد اداری و همچنین شفاف سازی فرایندها را جزو سرلوحه برنامه های کاری خود در استان بوشهر قرار دهیم.

مدیر شعب استان بوشهر اضافه کرد:اسلام وکتب دینی ما تاکیدات زیادی بر رعایت حقوق افراد دارد و آموزه های دین مبین اسلام نیز به رعایت حقوق شهروندان تاکید زیادی نموده لذا نفس انجام درست وظایف اداری و تکریم مشتریان بانک و جلب رضایت مردم را به عنوان یک سرمایه اجتماعی از وظایف اصلی کلیه کارکنان شعب در استان است.

رئیس حوزه حراست بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر با اشاره به محورهای ارزیابی سلامت اداری در بانک توسعه تعاون افزود: از مولفه های مهم در سلامت اداری بانک ها شفاف سازی ، اخلاق مداری ، مسئولیت پذیری،‌ انضباط کاری،رعایت الگوی مصرف ، شایسته سالاری و... است .

وی بیان کرد:شایسته است رؤسای شعب و همکاران استان نسبت به موضوع حقوق شهروندی و سلامت اداری عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.

درپایان جلسه رؤسای شعب استان با توجه به موضوعات و دستورات این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و در نهایت تصمیماتی حول محور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اتخاذ شد.

آدرس کوتاه شده: