دوشنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶ ۸۰
طبقه بندی: استانی
چچ
هر آنچه تعاونی های استان زنجان منابع نیاز داشته باشند، فراهم خواهیم کرد

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:

هر آنچه تعاونی های استان زنجان منابع نیاز داشته باشند، فراهم خواهیم کرد

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در استان زنجان از شرکت های تعاونی داروسازان زنجان، مسکن علوم پزشکی، کشتارگاه صنعتی طیور زنجان و برنا طیف ابهر بازدید کرد.

در این بازدید که محمد سینافر،سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون و جمعی از مدیران استانی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون نیز معاون وزیر تعاون را همراهی کردند، مهدی مسکنی از نزدیک شاهد روند پیشرفت کار و اجرای طرح ها و پروژه های اجرایی شرکت های تعاونی برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات در جهت رفع موانع تولید شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش تعاون مورد تأکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مسئولین نظام است و ما باید سعی کنیم تا دقیق، هوشمندانه و بلندنظرانه مسائل مردم را حل کنیم و هر آنچه تعاونی های استان زنجان منابع نیاز داشته باشند فراهم خواهیم کرد.

مسکنی افزود: تعاون شعار دولت مردمی است و بخش تعاون با هدف مردمی کردن اقتصاد در راستای شعار دولت اهداف خود را دنبال می کند و استان زنجان هم با بهره گیری از تجارب بخش تعاون و استفاده از ظرفیت تعاونی ها نقش موثری به جهت سوق الجیشی بودن این استان می تواند بازی کند. وی ادامه داد:اتفاقات َخوبی در بخش تعاون در استان روی داده است و بسیاری از مسائل تعاونگران در حال حل شدن است.

معاون وزیر تعاون افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بخش تعاون یکی از اساسی ترین، منطقی ترین و بارزترین ساختارها در راستای استقرار عدالت است و از دستگاههای مرتبط درخواست داریم همکاری های لازم را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بخش تعاون از اعتبارات خوبی برخوردار هستیم، عنوان کرد: 25 درصد تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 و مشاغل خانگی طبق دستور رئیس جمهور مصوب شده که در اختیار تعاونی ها قرار بگیرد.

وی گفت: ما در سال گذشته 181 درصد افزایش پرداخت تسهیلات در بانک توسعه تعاون داشتیم و سرمایه بانک توسعه تعاون نیز بعد از 13 سال در سال گذشته 140 درصد افزایش یافت.

آدرس کوتاه شده: