شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۵ ۱۰۰
طبقه بندی: استانی
چچ
تقدیر از مدیر شعب استان تهران در اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال

از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت

تقدیر از مدیر شعب استان تهران در اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی وفائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تهران در راستای پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال و اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال و ارتقای زیست‌بوم ملی اشتغال تقدیر و تشکر کرد.

صولت مرتضوی در پیام خود با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در استان تهران در این پیام خطاب به علی وفائی اعلام کرد: "به پاس خدمات و همکاری ارزشمند جنابعالی در اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال و ارتقای زیست‌بوم ملی اشتغال در استان تهراندر سال 1401 مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های صورت گرفته اعلام و از خداوند متعال بهروزی، سرافرازی و موفقیت روزافزون برای شما مسالت می نمایم."

گفتنی است این لوح تقدیر با حضور حامد ویس‌کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، معاون تعاون و معاون اشتغال این اداره کل به وفائی اهدا شد.

ویس‌کرمی در این نشست عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان تهران در پرداخت تسهیلات حوزه مشاغل خانگی را بسیار خوب و تحسین‌‌برانگیز دانست و افزود: ما در حال ایجاد زنجیره ارزش در مشاغل خانگی هستیم تا ضمن پرداخت تسهیلات به صورت هدفمند، از هدر رفت منابع بانکی جلوگیری شود.

در بخش دیگری از این نشست علی وفائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تهران با تاکید بر همکاری و تعامل متقابل میان بانک توسعه تعاون و اداره کل یاد شده افزود: بانک توسعه تعاون با توجه به سیستم چابک و جوانی که دارد و نیز حضور مدیران اجرایی توانمند و تجهیز بانکداری دیجیتال، امروز به حدی از بلوغ در توسعه خدمات بانکی رسیده است که می تواند خود را براساس خواسته و نیاز مشتریان تطبیق دهند.

وفائی با اشاره به عملکرد این مدیریت شعب در بخش مشاغل خانگی یادآور شد: ما به کمک همه همکاران در سال گذشته با پرداخت 596 میلیارد ریال تسهیلات به 929 طرح مشاغل خانگی، 149 درصد برنامه ابلاغی را محقق کردیم و در سال جاری نیز با همان آهنگ مشغول پرداخت تسهیلات در این بخش هستیم.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تهران ضمن تشریح خدمات و طرح‌های جدید بانک یادآور شد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود سیستم بانکی خود را به ابزارهای نوین تامین مالی نظیر اوراق مالی و تامین مالی جمعی نیز مجهز کرده که با توجه به شرایط حاضر برای بنگاه های اقتصادی دارای جذابیت خاصی است.

آدرس کوتاه شده: