سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷ ۹۳
طبقه بندی: استانی
چچ
تقدیررئیس کمیته امداد امام خمینی از عملکرد بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی

با حضور وزیر تعاون صورت پذیرفت

تقدیررئیس کمیته امداد امام خمینی از عملکرد بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی

در مراسم جشن خودکفایی 8000 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی از نقش و عملکرد بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور صولت مرتضوی وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شداز عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

در مراسم افتتاحیه این مراسم وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی از غرفه بانک توسعه تعاون بازدید به عمل آورد. صولت مرتضوی در بازدید ازاین غرفه که توسط یکی از مددجویان خودکفا شده کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره می شد از نقش بانک توسعه تعاون در یاری رسانی به مددجویان این نهاد تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در ادامه مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهداء لوح تقدیر و هدیه از عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد قدردانی کرد.

در بخشی از پیام سید مرتضی بختیاری خطاب به آقای رئوف احمدی آمده است:

خدمت بی منت ردایی است پر افتخار بر قامت خدمتگزارا صدیق نظام مقدس اسلامی که همت خویش را صرف رفع حوائج گروهی نموده اند که در اندیشه والای امام علی علیه السلام ولی نعمت خوانده می شوند.دستهای پر مهر شمارا می فشاریم که با اهتمام حضرتعالی ومجموعه تحت مدیریت در مسیر تسهیل فرآیند اشتغال منجر به توانمندی اقتصادی هشت هزار نفر از مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی گردیده است.

آدرس کوتاه شده: