سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ۷۶
طبقه بندی: استانی
چچ
بانک توسعه تعاون بسترمناسبی برای رشد و تقویت توان مالی تعاونی ها فراهم کرده است

مدیر شعب استان مرکزی:

بانک توسعه تعاون بسترمناسبی برای رشد و تقویت توان مالی تعاونی ها فراهم کرده است

مدیر شعب استان مرکزی دردیدار با مدیر عامل تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند گفت : طرح رونق تعاون بستر مناسبی برای رشد و تقویت توان مالی تعاونی ها فراهم کرده است.

در این دیدار حسینی معصوم ضمن تبیین و تشریح خدمات بانک به اهداف و طرح های جدید بانک در راستای تقویت توان مالی تعاونی ها اشاره کرد و افزود : تقویت توان مالی تعاونی ها همواره جزو اولویت های بانک بوده تا با تحقق سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه عدالت اجتماعی را در جامعه پیاده کنیم.

خدادادی رئیس هیات مدیره تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند با برشمرن نقش برجسته بانک در سال های اخیر در حمایت از تعاونی ها افزود : بانک توسعه تعاون در خلال سال های متمادی علاوه بر این که بخش وسیعی از برنامه های خود را به تامین تسهیلات مورد نیاز بنگاه های تولیدی با هدف حفظ اشتغال و حیات اقتصادی معطوف ساخته قسمتی از منابع خود را با رویکرد کار آفرینی به متقاضیان اختصاص داده تا با توسعه اشتغال کار آمد سهم تعاونی ها را در اقتصاد کشور برجسته کند.

شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند با بیش از 3600 عضو علاوه بر تامین نیروی مورد نیاز پتروشیمی شازند اراک تولید کننده ضد یخ ،فیلم سه لایه و پلی اتیلن وکس در استان مرکزی است.

آدرس کوتاه شده: