سه شنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۱۸ ۱۱۳
طبقه بندی: استانی
چچ
با استفاده از ظرفیت فعالان اقتصادی،چرخ بازرگانی و تعاون در استان زنجان بر مدار توسعه می چرخد

با استفاده از ظرفیت فعالان اقتصادی،چرخ بازرگانی و تعاون در استان زنجان بر مدار توسعه می چرخد

محمد سینافر سرپرست شعب استان زنجان با صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی استان به منظور جذب و انتقال حساب های فعالان اقتصادی با انعقاد تفاهم نامه همکاری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این دیدار که علیرضا نادی کارشناس بازاریابی مدیریت شعب و مسلم نظری رئیس شعبه سعدی زنجان سرپرست شعب استان را همراهی می کردند، سینافر گفت: بانک توسعه تعاون یک بانک صد در صد دولتی است و در راستای اجرای سیاست های کلی اصل 44 و ابلاغیه مقام معظم رهبری و در جهت ارتقای بخش تعاون ، طبق اساسنامه مصوب و قوانین پولی و بانکی کشور با رویکرد توسعه ای در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی وبازرگانی در بخش های تعاون و غیر تعاون تشکیل شده است.

سرپرست شعب استان بیان کرد: با استفاده و بهره گیری صحیح از ظرفیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی می توان به روند توسعه در استان سرعت بخشید.

وی با اشاره به راهبرد بانک افزود : مجموعه بانک توسعه تعاون استان زنجان در راستای تسهیل تأمین مالی واحدهای سرمایه گذاری و بازرگانی، شناسایی و کمک به توسعه و تکمیل زنجیره تولید ، شناسایی بنگاه های تولیدی استان و رفع مشکلات واحدهای تولیدی ، حمایت از توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف صنعتی ، معدنی ، خدمات و واحدهای کشاورزی و دامی موجود و ایجاد ظرفیت های جدید ، با اولویت بخش تعاون کوشاست.

در ادامه یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور سینافر و تشکر از خدمات ارزنده بانک در روند رشد اقتصادی و بازرگانی استان، آمادگی اتاق و واحدهای زیرمجموعه آن را جهت افتتاح حساب نزد بانک توسعه تعاون اعلام و خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری شد.

آدرس کوتاه شده: