شنبه, ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۳۵ ۱۰۷
طبقه بندی: استانی
چچ
تأمین مالی جمعی به عنوان یک ابزار برد-برد در خدمت سرمایه گذاران قرار دارد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی:

تأمین مالی جمعی به عنوان یک ابزار برد-برد در خدمت سرمایه گذاران قرار دارد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی طی سفر به شهرستان فردوس از چندین واحد صنعتی و خدماتی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ملائی مدیر شعب استان خراسان جنوبی در راستای فعالیت‌های بازاریابی و همچنین بررسی برخی از طرح‌های شاخص در دست اقدام شعبه فردوس، پیرو درخواست مدیر شرکت پتروفردوس مبنی بر حمایت مالی در زمینه توسعه کارخانه و تکمیل زنجیره تولید گفت: روش نوین تأمین مالی راه اندازی کسب و کارها و یا توسعه واحدهای دارای طرح، با جمع آوری منابع توسط عاملین مجاز سامانه‌های تأمین مالی جمعی از طریق سکوهای ایجادی با فراخوان تأمین از سوی متقاضیان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در تأمین مالی جمعی،تأمین کننده منابع هم در سود و زیان طرح مورد نظر سرمایه‌پذیر شریک است ،افزود: بانک توسعه تعاون نیز به عنوان یکی از عوامل تأمین مالی جمعی در سازمان بورس و اوراق بهادار، آماده ارائه خدمات از این محل به عموم متقاضیان در انواع زمینه‌های تولیدی، شرکت‌های دانش بنیان، و... منابع مالی خواهد بود.

شرکت تولیدی صنعتی و معدنی پترو فردوس فعال در زمینه تولید انواع قیر و ایزوگام با ظرفیت تولید روزانه 5 هزار مترمربع ایزوگام، محصولات خود را در استان‌های هم جوار نیز به فروش می‌رساند. بخش دیگری از این واحد تولیدی به نیروگاه تولید برق خورشیدی اختصاص داده شده بود که حسب دستور مدیر شعب استان درخواست توسعه آن از محل منابع مالی تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و سازمان حفاظت محیط زیست در دست بررسی قرار گرفت.

در این سفر از روند پیشرفت طرح مجتمع خدمات رفاهی و اقامتی بین راهی کیانی نیز بازدید صورت گرفت که گفتنی است این طرح با حمایت مالی بانک توسعه تعاون بالغ بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 و همچنین اعتبارات تفاهم نامه بانک و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آستانه بهره برداری قرار دارد.

آدرس کوتاه شده: