چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹ ۳۲
طبقه بندی: استانی
چچ
برگزاری اولین نشست راهبردی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون قزوین

برگزاری اولین نشست راهبردی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون قزوین

اولین جلسه راهبردی و ارزیابی عملکرد مدیریت شعب و شعب تابعه قزوین با حضور سرپرست قزوین، روسای شعب و دوایر و کارشناسان مدیریت شعب، در محل مدیریت شعب استان قزوین با چندین محور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب قزوین ،ایرج طاهرخانی سرپرست استان گفت: همسو با تاکیدات مدیرعامل بانک در کارگاه آموزشی مدیران، جذب منابع از طریق احیاء روابط و هم افزایی با مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید از طریق مطالعه بازاروگسترش ضریب نفود بانکداری الکترونیک در اولویت و اهمیت قرار دارد و تنها راه بهبود شاخص نسبت منابع به مصارف دوری از سیاست انقباضی و حرکت در مسیر افزایش منابع و بهبود سهم بانک توسعه تعاون از بازار مالی استان است.

وی افزود:به عنوان کارکنان یک بنگاه اقتصادی مهم و بازوی توانمند دولت و وزارت تعاون باید اهمیت افزایش منابع در بهبود سازوکارهای خدمات رسانی و تاثیرگذاری در جامعه را به خوبی درک کرده و تلاش و همت خود را در راه حفظ سرمایه ها و پتانسیل های نهفته در این مهم صرف نماییم. طاهرخانی بیان کرد: توجه به راهبردهای هفتگانه ابلاغی به عنوان نقشه راه امری ضروری است و رسالت حمایت و پشتیبانی از تعاونی ها و بخش تعاون مطابق با نام بانک بر دوش یکایک کارکنان استان است لذا نباید از ارتباط موثر با ادارات تعاون شهرستان ها ، تشکل های تعاونی و اتحادیه ها غافل شد.

طاهرخانی در ادامه به نکاتی در خصوص تحقق هرچه بیشتر برنامه های ابلاغی تاکید کرد و افزود: تشکیل فوری کمیته های جذب منابع و تقسیم وظایف و تکالیف در این راستا به تمامی همکاران و بهره گیری از ابزارهای تشویقی مادی و معنوی برای همکاران پرتلاش باید در دستور کار تمامی شعب قرار گیرد.مطالعه بازار و جذب مشتریان ضمانتنامه که عموما پیمانکاران رتبه دار شهرداری ها و سازمان های متولی ساخت و ساز نظیر ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن هستند از راهکارهای بهبود شاخص صدور ضمانتنامه در استان است.

وی ادامه داد: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، حفظ نظم و زیبایی بصری فضای داخلی شعب و آراستگی کارکنان شعب همراه با افزایش سعه صدر و لحن محترمانه و صمیمی ، تسلط و اشراف به بخشنامه های جدید و امکانات و قابلیت های ابزارهای جدید بانکداری الکترونیک نظیر تلفن بانک و همراه بانک ، پرستاری به موقع و آراستگی دائمی خودپرداز ها و کش لس ها ، پرهیز از سخت گیری های نامتعارف در پرداخت تسهیلات خرد و توجه به پتانسیل نهفته در اوراق گام از جمله مواردی است که بصورت غیر مستقیم و نامحسوس درجذب مشتریان جدید و افزایش منابع اثر گذاراست.

طاهرخانی درباره لزوم توجه به جانشین پروری در استان گفت: سرمایه های بانک در وهله نخست داشتن نیروهای زبده ، کارآمد و با انگیزه است و حفظ روحیه تلاشگری بر عهده همکاران باتجربه وتوانمند است و باید این دیدگاه حاکم گردد که آینده بانک بعد از اتمام سالهای خدمتی کارکنان پرتلاش و خبره در دستان نیروهای جدید و کم تجربه امروز است لذا جانشین پروری امری تدریجی و زمانبر و انتقال تجربه و افزایش امید و روحیه کار جهادی و سلامت از وظایف فرد فرد همکاران توانمند و تلاشگر امروز است.

در ادامه جلسه جداول عملکرد شعب بصورت جداول مقایسه ایی در سال جاری نسبت به پایان سال قبل در کلیه شاخص های کلیدی مورد بررسی قرار گرفت و با مطالعه تحلیلی آمار و ارقام برنامه ریزی و خط مشی پیش رو به بحث و تبادل نظر گذارده شد. همچنین مقرر شد هر شعبه نسبت به برنامه ریزی هدفمند برای جلوگیری از عقب ماندگی در تحقق برنامه ابلاغی سال را اجرایی کند.

آدرس کوتاه شده: