سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۲۸ ۴۱
طبقه بندی: استانی
چچ
رشد تولید و مهار تورم، اولویت اصلی بانک توسعه تعاون استان زنجان است

رشد تولید و مهار تورم، اولویت اصلی بانک توسعه تعاون استان زنجان است

محمد سینافر سرپرست جدید شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان در دیدار با طیّب جعفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تشریح خدمات بانک، اولویت اصلی بانک در سال جاری را مهار تورم و رشد تولید در استان خواند.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سینافرگفت: مجموعه بانک توسعه تعاون استان حسب وظایف و اهداف برنامه ریزی شده سازمانی، امسال نیز همچون سنوات گذشته برای تسهیل در تأمین مالی واحدهای سرمایه گذاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی، خدمات، تجارت، کشاورزی و دامپروری موجود و ایجاد ظرفیت های جدید با اولویت بخش تعاون خواهد کوشید و در این راه از هیچ خدمتی مضایقه نخواهد کرد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون استان زنجان به همّت کلیه کارکنان خدوم و پرتلاش خود توانست برای سومین سال پیاپی عنوان برتر کشوری را در عملکرد سال 1401 به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: توسعه بخش تعاون، ایجاد اشتغال و تکمیل حلقه ها و زنجیره تولید از مهمترین اهداف در پرداخت تسهیلات بانک بوده است.

در ادامه جعفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای وی ، با ارج نهادن به مساعدت های به عمل آمده مجموعه بانک توسعه تعاون استان از بخش تعاون، ابراز امیدواری کرد که با انتصاب وی گام جدید دیگری در تعاملات فیمابین و واحدهای زیرمجموعه بخش تعاون استان برداشته شود.

آدرس کوتاه شده: