یکشنبه, ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶ ۳۲
طبقه بندی: استانی
چچ
63 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به شرکت نگین صنعت سبز گناوه

63 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به شرکت نگین صنعت سبز گناوه

شرکت نگین صنعت سبز بندر گناوه از واحدهای برتر تولید کننده انواع ظروف تجزیه‌پذیر و ظروف یک‌بارمصرف گیاهی بر پایه نشاسته ذرت با ظرفیت اشتغالزایی 15 نفر در شهرک صنعتی گناوه استان بوشهر از تسهیلات 63 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره مند شد.

اولویت بانک توسعه تعاون حمایت و توسعه فعالیت های شرکت ها برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد ملی و رشد اشتغال است که در سال جاری نیز ظرفیت‌های خود را در خدمت تولید و اشتغال در استانها بکار گرفته و مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر نیز همانند سایر استان‌ها اشتیاق زیادی برای حمایت و کمک به رشد تولید داخلی و ایجاد اشتغال های پایدار و جدید دارد.

شرکت نگین صنعت سبز بندر گناوه یکی از شرکت‌های پویا و فعال در زمینه تولید انواع انواع ظروف تجزیه‌پذیر و ظروف یک‌بارمصرف گیاهی برپایه نشاسته ذرت است که از تسهیلات 63 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون برخوردار شده است.

این پروژه در شهرستان بندر گناوه و در زمینی به مساحت 4500 و زیربنای 1550 مترمربع با ظرفیت تولید 840 تن در سال احداث شده‌ است.

هدف از اجرای این طرح،احداث کارگاه تولیدی انواع ظروف تجزیه‌ پذیروظروف یک‌بارمصرف گیاهی بر پایه نشاسته ذرت برای تامین نیاز این محصول دراستان بوشهراست.

آدرس کوتاه شده: