دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷ ۷۲
طبقه بندی: استانی
چچ
بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی در حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین، پیشتاز است

بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی در حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین، پیشتاز است

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی با نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان، ملائی مدیر شعب خراسان جنوبی به منظور ارائه گزارش عمکلرد بانک و با هدف تبیین و بررسی موانع موجود در طرح‌های حوزه انتخابیه، با حضور در دفتر نماینده شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با دکتر نخعی دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اعلام خرسندی از دیدگاه مثبت بانک نسبت به حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین استان گفت: بانک توسعه تعاون حسب رسالت خود تلاش‌های فراوانی در زمینه فرهنگ سازی تعاون و حمایت از این بخش نموده که با توجه به تجارب و فعالیت‌های زیاد در بخش اشتغال و تولید، لذا مشاوره در حوزه کارآفرینی منطقه‌ای از پرسنل کارشناس بانک را انتظار داریم.

دکتر نخعی ارائه مشاوره به افرادی که تصمیم به کارآفرینی می‌گیرند را مهم دانست و افزود: ایجاد و نمایش تصویر ذهنی از آینده‌ طرح مورد نظر متقاضی، دریافت تجارب فعالان حوزه مشترک، توجه به برندسازی و تجاری سازی، آگاهی از موانع و چالش‌های موجود، شناخت بازار و رقبا، از جمله مواردی است که باید کلیه دستگاه‌های مسئول در این زمینه به آن توجه کنندتا منجربه ایجاد اشتغالی پایدار و رضایتمندی متقاضی شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان نسبت تسهیلات پرداختی به برنامه مصارف بانک در سال گذشته را بیش از 146 درصد اعلام کرد و افزود: در سال 1401 بالغ بر 6700 میلیارد ریال انواع تسهیلات در شعب سطح استان پرداخت شده است که نسبت به سال 1400 رشد بیش از 141 درصدی را داشته است.

ملائی همچنین پیش‌بینی اعطای تسهیلات در سال جاری را مبلغ 10 هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: همواره توجه به توزیع اعتبارات در جهت رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال، با حفظ شرایط برای تحقق سهم 70 درصدی بخش تعاون در تسهیلات مدنظر بانک بوده است.

آدرس کوتاه شده: