یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶ ۶۹
طبقه بندی: استانی
چچ
افزایش سهم بانک توسعه تعاون در اقتصاد آذربایجان شرقی

افزایش سهم بانک توسعه تعاون در اقتصاد آذربایجان شرقی

مسعود کردستانی در اولین روز کاری خود در کسوت سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون با پرسنل مدیریت شعب استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه آذربایجان شرقی، کردستانی در این دیدار با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق اعلام کرد: در شبکه بانکی به منظور افزایش سهم مان باید تمام تلاش مان را به کار گیریم تا شاهد شرایطی بسیار بهتری در استان باشیم.

وی با اشاره به تاریخ و فرهنگ دیرینه تبریز کهن گفت: باید در حد این تاریخ و فرهنگ و‌جغرافیا تلاش کنیم چرا که امروز معیار ارزیابی تبریز با نسل معاصر است پس ما باید از تمام ظرفیت موجود بهره ببریم تا در شان و‌ منزلت این تاریخ کهن تلاش کنیم.

کردستانی در ادامه با اشاره به سبک مدیریت خود تاکید کرد: دفتر مدیریت به روی همه باز است و منتظر پیشنهادها درخصوص چگونگی دستیابی به بهره مندی از حداکثر ظرفیت های استان هستم.

سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در کشور افزود: نقش بانک ها در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت است تا با سرمایه گذاری مشترک زمینه‌ جذب منابع بخش خصوصی برای افزایش سرمایه گذاری را فراهم کنیم.

کردستانی در ادامه به ظرفیت های منحصربه فرد آذربایجان و شمال غرب کشور اشاره کرد و افزود: آینده درخشانی در انتظار آذربایجان است چرا که ظرفیت های خاص این‌منطقه در سایر نقاط کشور کمتر است.

وی با اشاره به نقش مشارکتی تمام پرسنل در امر بازاریابی تاکید کرد: همه تیم شعبه باید برای پذیرایی از مشتریان آماده باشند تا برند بانک نه تنها لطمه نبیند بلکه بستری مناسب برای جذب مشتری فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه امروز بانک به این جایگاه برسد زحمات زیادی کشیده شده است از این حیث قدردان گذشتگان هستیم ومعتقدم باید از امروز با توانی مضاعف با کنار گذاشتن حواشی محدود به فکر آینده درخشان برای بانک در استان باشیم.

کردستانی در پایان با اشاره به یک اصل مدیریتی؛ افزایش ظرفیت شنوایی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کنار اینکه توان شنوایی بین افراد‌ را باید افزایش دهیم بایدحرف‌هایی هم که زده نمی‌شود را بشنویم.

در پایان این نشست هر یک از همکاران‌ حاضر به بیان دیدگاه های خود پرداختند و عزم خود را بر افزایش نقش آفرینی بانک در اقتصاد استان تاکید کردند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: