یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶ ۸۵
طبقه بندی: استانی
چچ
بازدید مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از شرکت تولید برق اصفهان

بازدید مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از شرکت تولید برق اصفهان

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با هدف بررسی عملکرد نیروگاه و ارائه راهکارهای تقویت و هم افزایی از نیروگاه برق اصفهان بازدید کرد و با مدیران شرکت دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، محمدعلی محترم مدیر شعب استان ضمن بازدید از نیروگاه برق حرارتی اصفهان و بررسی شاخص های فنی و عملکردی نیروگاه برق و خواسته ها و نیازهای مدیران و نیازهای پرسنل با مدیران نیروگاه برق حرارتی اصفهان دیدار و گفتگو کرد .

محترم مدیر شعب استان اصفهان خاطرنشان کرد:نیروگاه برق اصفهان یک سرمایه ملی و دارای پتانسیل های بسیار بالایی در تولید برق است و بانک توسعه تعاون هم آمادگی کامل را در راستای مرتفع نمودن نیازها و خواسته های شرکت ، تعاونی های مسکن و مصرف و همچنین پرسنل شاغل در این مجموعه بزرگ را دارد .

مدیرعامل شرکت برق اصفهان افزود: ظرفیت اسمی تولید نیروگاه ۸۳۵ مگاواتی اصفهان سالیانه ۶ میلیون مگاوات برق است که تاکنون به دلیل محدودیت‌های منابع آب، نیروگاه با نیمی از ظرفیت نامی خود برق تولید می‌کند و با بهره برداری از این تصفیه خانه و استفاده از آب آن در سیستم خنک کننده، نیروگاه با کل ظرفیت، برق تولید خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت تولید برق اصفهان گفت: نیروگاه اصفهان نخستین نیروگاه کشور است که با دریافت فاضلاب خام و ساخت تصفیه خانه بخشی از آب مصرفی خود را تامین می‌کند، و برای ساخت این تصفیه خانه که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ آغاز شده، هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه با اشاره به جایگاه مهم این نیروگاه در صنعت تولید برق و تشریح شرایط مالی و اقتصادی شرکت، خواستار تعامل بیشتر سیستم بانکی کشور با صنعت تولید برق و نیروگاه برق شد و توضیحاتی درخصوص نحوه تعاملات این شرکت با سیستم بانکی در استان را مطرح شد و مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه همکاری جهت پرداخت تسهیلات به پرسنل شاغل در این مجموعه تهیه و به شرکت ارسال گردد و همچنین شرکت متعهد شد نسبت تمرکز بخشی از منابع خود در نزد شعب استان اقدام نماید و پیمانکاران و شرکت های زیر مجموعه خود را جهت دریافت سایر خدمات ازجمله ضمانت نامه ها و اعتبار اسنادی به بانک معرفی نماید و تاکید شد فعالیت تعاونی های مسکن و مصرف نسبت نزد بانک توسعه تعاون بیشتر شود.

آدرس کوتاه شده: