یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۳۹ ۳۳
طبقه بندی: استانی
چچ
تشکیل میز ارتباطات مردمی به مناسبت هفته کارگر در مصلی شهرستان یزد

تشکیل میز ارتباطات مردمی به مناسبت هفته کارگر در مصلی شهرستان یزد

به مناسبت هفته کارگر میز ارتباطات مردمی بانک توسعه تعاون در کنار سایر دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در محل نماز جمعه شهرستان یزد برگزار شد.

به مناسبت هفته کارگر میز ارتباطات مردمی بانک توسعه تعاون در کنار سایردستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در محل نماز جمعه شهرستان یزد برگزار شد.

به مناسبت هفته کارگر میز ارتباطات مردمی این بانک در کنار سایر دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در محل نماز جمعه شهرستان یزد برگزار شد.

حمیدرضا حکمتی نیا مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به سوالات و درخواست های مراجعین پاسخ و همچنین خدمات و حمایت های این بانک در راستای افزایش سطح تولید و کمک به تولیدکنندگان را تشریح کرد.

مدیر شعب استان یزد در گفت و گو با روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد با گرامیداشت هفته کار و کارگر بر توانمندسازی و دانش افزایی به روز کارگران تاکید کرد و گفت: بخش عظیمی از جامعه ما را کارگران تشکیل داده‌اند که نقش مهمی در رونق اقتصادی استان و کشور دارند و ما به عنوان بانکی که همواره حامی تولید و اشتغال بوده، در کنار جامعه کار و تولید استان خواهیم بود و با ارائه بسته های حمایتی و خدماتی در تحقق شعار سال، رشد تولید و مهار تورم همچنان پرتلاش و پای کار خواهیم بود.

گفتنی است میز ارتباطات مردمی در سایر شهرهای استان نیز برگزار و همکاران این بانک در محل نماز جمعه پاسخگوی مراجعین بودند.

آدرس کوتاه شده: