شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۴۳ ۴۹
طبقه بندی: استانی
چچ
استان یزد پیشتاز در صدور اعتبار اسنادی

استان یزد پیشتاز در صدور اعتبار اسنادی

بر اساس گزارش عملکرد امور استان ها و شعب بانک توسعه تعاون استان یزد پیشتازی خود در حوزه صدور اعتبار اسنادی را حفظ کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، حمیدرضا حکمتی نیا در جلسه ارزیابی عملکرد شعب شهر یزد با اشاره به عملکرد خوب استان در حوزه صدور اعتبار اسنادی داخلی افزود: بر اساس گزارش دریافتی از امور استان ها و شعب ، عملکرد واحدهای اجرایی کشور در پایان شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بررسی قرار گرفت که مدیریت شعب استان یزد و شعبه میبد موفق به کسب رتبه در حوزه صدور اعتبار اسنادی و نسبت جذب منابع ارزان قیمت شده اند.

وی تصریح کرد: مدیریت شعب استان با تحقق ۵۰۵ درصدی برنامه در حوزه صدور اعتبار اسنادی، رتبه اول کشور را از آن خود کرده وهمچنین با ۷۲ درصد تحقق برنامه، موفق به کسب رتبه دوم کشور در نسبت جذب منابع ارزان قیمت شده است.

مدیر شعب استان یزد همدلی و تلاش مضاعف همکاران در سال گذشته را عامل موفقیت استان در شاخص های عملکردی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه روحیه همدلی و همکاری توام با اراده و پشتکار در تمامی شعب تابعه استان دیده می شود و همین همدلی و پشتکار بوده که سبب موفقیت استان در سال 1401 شده است.

حکمتی نیا موفقیت شعبه میبد را یادآور شد و افزود: شعبه میبد با تحقق ۲۵۰۰ درصدی برنامه در حوزه صدور اعتبار اسنادی موفق به کسب رتبه اول در بین شعب درجه سه کشور و رتبه سوم در بین کل شعب کشور شده است.

مدیر شعب استان در ادامه گفت: رویکرد استان در سال جاری تاکید بر استمرار توفیقات قبلی و تلاش برای تحقق تمامی اهداف بانک است.

آدرس کوتاه شده: