دوشنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۳۷ ۷۶
طبقه بندی: استانی
چچ
رشد 48 درصدی منابع بانک توسعه تعاون استان بوشهر در سال گذشته

رشد 48 درصدی منابع بانک توسعه تعاون استان بوشهر در سال گذشته

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر رشد منابع بانک توسعه تعاون استان را در پایان سال 1401 همراه با 48 درصد رشد در مقایسه با سال گذشته اعلام کرد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون در نشست کمیته راهبردی با رؤسای شعب استان بوشهر پس از تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان ، اظهار کرد: این بانک در پایان سال گذشته رشد 48 درصدی منابع و رشد132 درصدی تحقق برنامه تسهیلات اعطایی را در پایان سال 1401 محقق نموده است .

سید علمدارشایان افزود: بانک توسعه تعاون در حوزه های مختلف بانکی ، مالی و اعتباری خدمات قابل قبولی را در سال گذشته به جامعه هدف ارائه کرده است .

مدیرشعب استان بوشهر گفت:با اعمال تدابیرلازم نسبت مصارف به منابع استان به سطح مطلوبی نزدیک شده و رؤسای شعب استان بایددر نظر داشته باشند که در صورت وصولی مناسب و رشد منابع استان در سال جاری ، امکان رشد مصارف نیز فراهم خواهد شد .

این مقام مسئول در استان با بیان اینکه نسبت NPL شعب استان بوشهر در پایان سال گذشته به 3/3 درصد رسیده و کاهش خوبی داشته اضافه کرد :با ایجاد تحول دربرنامه های اجرایی سال جاری و افزایش سرمایه این بانک دولتی در سال مهارتورم و رشد تولید ، رفع نیازهای تعاونی ها و بنگاه های تولیدی استان از اولویت برنامه های جاری بانک می باشد.

شایان اعلام کرد : بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی در دوره کوتاه از آغاز فعالیت خدمات قابل توجهی را در تمامی استان در موضوع اشتغال زایی و حمایت از طرح ها ، پروژه های عمرانی و فعالان اقتصادی استان بوشهر انجام داده است.

در این نشست که با حضور کلیه رؤسای شعب تابعه استان بوشهر برگزار شد، مدیرشعب استان نکات حائز اهمیتی را که مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه نشست حضوری با مدیران ستادی و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی در ابتدای سال در خصوص تحول دیجیتال، هدایت نقدینگی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی و انضباط مالی و اعتباری و دیگر برنامه های مهم بانک توسعه تعاون اعلام کرده بود را با حاضرین در جلسه مطرح کرد.

آدرس کوتاه شده: