سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ۴۶
طبقه بندی: استانی
چچ
برگزاری جلسه هم اندیشی بانک توسعه تعاون استان البرز و مجموعه شرکت های داروسازی سها

برگزاری جلسه هم اندیشی بانک توسعه تعاون استان البرز و مجموعه شرکت های داروسازی سها

جلسه هم اندیشی در خصوص تبیین و تشریح خدمات بانک توسعه تعاون و نحوه ارتقای سطح همکاری های فی مابین بانک و مجموعه شرکت های داروسازی سها در سالن جلسات شرکت های فوق برگزار و درخصوص راه های گسترش همکاری و ارائه خدمات بانکی مذاکراتی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب البرز،دربازدید مدیر شعب استان که با همراهی معاون اعتباری و حقوقی و رئیس شعبه شهید رجائی از محل فعالیت مجموعه شرکت های داروسازی و تجهیزات پزشکی سها صورت پذیرفت ظرفیت طرفین و نحوه ارتقای سطح همکاریهای فی مابین بررسی و مقرر شد طرفین زمینه های لازم در خصوص شروع همکاری فی مابین را فراهم و نسبت به ارتقا سطح همکاریها اهتمام ورزند.

غیاثی در این بازدید با تشریح و تبیین خدمات قابل ارائه در بانک توسعه تعاون به مشتریان اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به دلیل استفاده از بهترین نرم افزارهای نوین بانکی و همچنین جوانی نیروهای انسانی از چابکی بالایی برخوردار بوده که این مهم سبب کاهش بروکراسی اداری،ارائه خدمات مطلوب بانکی و ایجاد اطمینان و حس رضایت هرچه بیشتر نزد مشتریان بانک شده است.

وی حضور بانک در اکثر تکالیف و برنامه های دولتی را موید اطمینان دولت به بانک دانسته و تاکید کرد: رسالت حمایتی و توسعه ای بودن بانک توام با چابکی و نشاط موجود در سیستم بانک توسعه تعاون سبب اطمینان دولت به بانک در خصوص توانایی و ظرفیت انجام امور و تکالیف کلان بانکی شدهکه از جمله این تکالیف تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، عاملیت صندوق توسعه ملی ، بند الف تبصره 18 و ... بوده که در این راستا بانک دارای ظرفیت های بسیاری جهت کمک به تولید و اشتغال شرکت ها و بنگاه های اقتصادی است.

مدیر شعب البرز در ادامه با اشاره به حضور شرکت ها و برندهای معتبر بسیاری که مدتهای طولانی با بانک توسعه تعاون همکاری دارند،گفت: چه در سطح کشوری و چه در سطح استانی بانک توسعه تعاون با اینکه بانکی جوان و نوپا است خدمات شایسته و مطلوبی را به مشتریان کلان و برند کشور ارائه نموده که این امر حاکی از شایستگی و جایگاه مطلوب بانک در میان سیستم بانکی کشور است.

غیاثی همچنین کسب رضایت حداکثری مشتریان بر پایه ارائه خدمات مطلوب بانکی را از جمله عوامل موفقیت بانک برشمرد و تصریح کرد: کسب رضایت مشتریان، ارائه خدمات بانکی بر مبنای کاهش بوروکراسی اداری و کمترین زمان ممکن همواره جزو اولویت های بانک بوده که این مهم سبب جذب روز افزون مشتریان معتبر ، برندهای بزرگ ، سازمانهای متعدد دولتی و غیردولتی و کسب جایگاهی درخور توجه در میان سیستم بانکی کشور گردیده که در همین راستا آماده ارائه کلیه خدمات بانکی و بهترین کیفیت به مجموعه شرکتهای سها میباشیم.

در ادامه جلسه دکتر سبحانی و عطار مدیران عامل شرکتهای سها 1 و 2 نیز با استقبال از برگزاری نشست فوق بر شروع همکاری و ارتقای ارتباطات فیمابین تاکید کردند و با تایید صحبت های مدیر شعب استان در خصوص جایگاه و محبوبیت بانک در میان تولیدکنددگان و بنگاههای اقتصادی، آمادگی خود برای هرگونه همکاری و تعامل فیمابین را اعلام کردند و مقرر شد در اسرع وقت دوطرف زمینه های شروع همکاری را فراهم کنند.

آدرس کوتاه شده: