شنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲ ۱۸۲
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت بیش از 6 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی

پرداخت بیش از 6 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی

بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی طی سال ۱۴۰۱ بالغ بر 6700 میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی استان پرداخت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، ملائی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس دیدار نوروزی هیئت عامل بانک با مدیران و معاونین استانی، نسبت تسهیلات پرداختی به برنامه مصارف بانک را بیش از 146 درصد اعلام کرد و گفت: برنامه عملیاتی بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی در حوزه مصارف برای سال گذشته، 4 هزار و 570 میلیارد ریال بوده است که بنا بر تقاضای بازار و در جهت رونق اقتصادی، بالغ بر 6 هزار و 700 میلیارد ریال انواع تسهیلات در شعب سطح استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش‌های مختلف استان در قالب 4479 فقره پرونده اعتباری بوده است، تصریح کرد: تعداد متقاضیان و گیرندگان تسهیلات در سال 1400، 3279 پرونده بوده است که رشد 136 درصدی را در پی داشته است.

مدیر شعب استان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی در پایان اسفند سال 1400 را 4720 میلیارد ریال گزارش کرد و خاطر نشان کرد: این میزان در دوره مشابه سال 1401 بیش از 141 درصد افزایش داشته است.

ملائی همچنین پیش‌بینی اعطای تسهیلات در سال جدید را مبلغ 10 هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: همواره توجه به توزیع اعتبارات در جهت رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال، با حفظ شرایط برای تحقق سهم 70 درصدی بخش تعاون در مصارف تسهیلات بانک مدنظر همکاران بوده است.

گفتنی است طی سال 1401 شعب مرکزی بیرجند، فردوس، قائن، طبس و جمهوری بیرجند به تربیت بیشترین مصرف کننده تسهیلات بانک توسعه تعاون استان به لحاظ مبلغ بوده، و همچنین شعب بشرویه، فردوس، نهبندان، حاجی آباد و جمهوری بیرجند نیز به ترتیب دارای بالاترین درصد تحقق برنامه تسهیلات پرداختی بوده‌اند.

آدرس کوتاه شده: