شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰ ۷۴
طبقه بندی: استانی
چچ
تسهیلات پرداختی شعب خراسان جنوبی به 3300 میلیارد ریال رسید

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تشریح کرد

تسهیلات پرداختی شعب خراسان جنوبی به 3300 میلیارد ریال رسید

بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی با برنامه‌ریزی تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ بالغ بر 3300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، ملائی در بررسی عملکرد مصارف شعب استان نسبت تسهیلات پرداختی به برنامه طبیعی مصارف بانک را بیش از 124 درصد اعلام کرد و گفت: برنامه عملیاتی بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی در حوزه مصارف، 2 هزار و 670 میلیارد ریال بوده است که بنا بر تقاضای بازار و در جهت رونق اقتصادی، تا پایان مهرماه 1401 بالغ بر 3 هزار و 300 میلیارد ریال انواع تسهیلات در شعب سطح استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در 7ماه گذشته تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش‌های مختلف استان در قالب 2247 پرونده اعتباری بوده است، تصریح کرد: تعداد متقاضیان و گیرندگان تسهیلات در دوره مشابه سال گذشته 1612 پرونده بوده است که رشد 140 درصدی را در پی داشته است.

مدیر شعب استان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی در پایان مهرماه سال 1400را 2 هزار و 24میلیارد ریال گزارش کرد و خاطر نشان کرد: این میزان در دوره مشابه سال جاری بیش از 163 درصد افزایش داشته است.

ملائی همچنین پیش‌بینی اعطای تسهیلات در سال جاری را مبلغ ۶هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: همواره توجه به توزیع اعتبارات در جهت رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال، با حفظ شرایط برای تحقق سهم 70 درصدی بخش تعاون در مصارف تسهیلات بانک مدنظر همکاران شعب بوده است.

گفتنی است در این دوره شعب فردوس، مرکزی بیرجند، جمهوری بیرجند، طبس و قائن، به تربیت بیشترین مصرف کننده تسهیلات بانک توسعه تعاون استان به لحاظ مبلغ بوده، و همچنین شعب مرکزی بیرجند، طبس، قائن و بشرویه نیز به ترتیب بیشترین تعداد پرونده اعتباری را تشکیل داده‌اند.

آدرس کوتاه شده: