شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱ ۱۰۶
طبقه بندی: استانی
چچ
اعطای 1000 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در شهرستان قاین

اعطای 1000 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در شهرستان قاین

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی در سفر یک روزه به شهرستان قاین ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان، در ستاد توسعه تعاون و همچنین کمیته اشتغال این شهرستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی، همزمان با سومین روز از هفته تعاون در جهت بررسی مشکلات بخش تعاون و پیگیری تسهیلات معرفی شده به بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید، جلسه ستاد توسعه تعاون با محوریت کمیته رفع موانع تعاونی‌های شهرستان قاین برگزار شد.

ملائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و روند پرداخت اعتبارات در شعبه قاین در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به تعاونی‌ها گفت: بخش تعاون، بخش جدا نشدنی اقتصاد کشور است و به منظور اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و در جهت ارتقای بخش تعاونی در اقتصاد کشور، بانک توسعه تعاون با هدف اولویت بخشی به تعاون در کلیه امور تأسیس شده و در خدمت این خانواده بزرگ است.

وی همچنین در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان گزارشی از میزان اعتبارات اعطایی شعبه قاین ارائه کرد وافزود: بانک توسعه تعاون از محل اعتبارات طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب 123 پرونده تسهیلاتی بالغ بر 104 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال مستقیم برای 174 نفر در شهرستان قاین پرداخت کرده است.

مدیر شعب استان در حضور فرماندار شهرستان قاین، با بیان اینکه بانک توسعه تعاون شعبه قاین از سال 1400 بیش از 32 میلیارد ریال از اعتبارات مشاغل خانگی را جذب و پرداخت نموده، خاطر نشان کرد: بانک با انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌های خودروسازی توانسته است بالغ بر 44 میلیارد ریال از این محل تسهیلات به متقاضیان خرید خودروی سنگین اعطا کند.

ملائی میزان کل تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از سوی شعبه قاین را بالغ بر 1000 میلیارد ریال در یکسال گذشته بیان کردکه این عملکرد مورد توجه و تقدیر فرماندار و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: