دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰ ۱۶۰
طبقه بندی: استانی
چچ
اختصاص 38 میلیارد ریال به بخش کشاورزی در شهرستان دیر

از سوی بانک توسعه تعاون انجام شد

اختصاص 38 میلیارد ریال به بخش کشاورزی در شهرستان دیر

زمینه احداث و توسعه 6 طرح کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی در شهرستان دیر با اختصاص 38 میلیارد ریال اعتبار از سوی بانک توسعه تعاون استان بوشهر فراهم شد .

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر؛در راستای ترویج کشت گلخانه ای در بخش کشاورزی ، افزایش تولید محصولات و حفظ منابع آبی در استان بوشهر ، بانک توسعه تعاون با پرداخت 38 میلیارد ریال تسهیلات ، از احداث و راه اندازی 6 طرح گلخانه ای کشت سبزیجات و صیفی در شهرستان بندر دیر حمایت کرد.

کوتاه تر شدن دوره پرورش گیاهان ، تولید و عرضه محصول به بازار پیش از موعد ، یکنواختی بیشتر در محصولات ، استفاده بهینه از فضای زمین ،مدیریت مطلوب تر آفات و بیماری ها ،نیاز به بذر کمتر ، بالاتر بودن کیفیت گیاهان به دست آمده و امکان انتخاب گیاه قوی و سالم جهت کاشت از جمله مزایای ایجاد این طرح ها است .

با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 30 نفر بصورت مستقیم فراهم آمده است که بیانگر عملکرد مثبت بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار کشور می باشد.
گفتنی است طرح های مذکور از محل تسهیلات طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری ومنابع داخلی اینبانک دولتی پرداخت شده وگامی موفق بسوی کشاورزی پایدار و اقتصادی در استان بوشهراست.
آدرس کوتاه شده: