چچ
تعاونی‌های برتر ملی از مشتریان شعبه محسوب می‌شوند

تعاونی‌های برتر ملی از مشتریان شعبه محسوب می‌شوند

سید صالح کریمی سرپرست شعبه مرکزی شیراز و محمدرضا سوری مسئول شعبه تویسرکان

سید صالح کریمی سوق فعالیت خود را به عنوان تحویلدار در سال 1387 در صندوق تعاون در شعبه دهدشت شروع می‌کند. با تلاش و پشتکار فراوان در بانک تازه تأسیس توسعه تعاون ادامه کار می‌دهد. وی مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری را با سال‌ها تجربه در جایگاه‌های مختلف شعب بانک توسعه تعاون چاشنی کار کرده است. توانمندی و شایستگی‌های کریمی موجب می‌شود که در شعب گچساران، شهید چمران یاسوج، مجدد شعبه گچساران، شعبه استقلال شیراز، شعبه فرهنگ شهر شیراز، شعبه حافظ شیراز، مجدد شعبه استقلال شیراز بکار گرفته شود و از تاریخ دوم شهریور سال 1400 نیز به عنوان سرپرست شعبه مرکزی شیراز مشغول فعالیت بوده است.
کریمی خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر در چند شعبه شیراز که در سمت‌های مختلف به عنوان معاون و همکار و اکنون سرپرست حضور داشته‌ام افتخار نصیبم گردیده که شعبه محل خدمتم به رتبه برتر دست پیدا کند و این حاصل تلاش دسته جمعی همکاران است و انگیزه من و همکاران تا سطح مناسبی افزایش یافته است.
سرپرست شعبه مرکزی شیراز به هدف‌گذاری مهمی که در این دوره داشته و به خاطر فقط دو امتیاز به آن نرسیده است توضیح می‌دهد: تمام تلاشمان را در این دوره انجام دادیم تا با عملکردی مناسب، درجه شعبه را از یک به ممتاز ارتقا دهیم که فقط دو امتیاز با این مهم فاصله داشتیم، چنانچه شعبه به سطح ممتاز ارتقا یابد، شعبه در کلاس بالاتر و با چارت کامل‌تر به خدمت‌رسانی ادامه خواهد داد.
کریمی می‌گوید: زمان تحویل شعبه در اواسط سال 1400 میزان منابع 1200 میلیارد ریال بود که تا پایان سال گذشته به حدود 2000 میلیارد ریال رسید.
وی به دلایل برتر شدن شعبه اشاره می‌کند و می‌گوید با بررسی جمیع شاخص‌های عملکردی به عنوان پنجمین رتبه برتر بانک دست یافته‌ایم.
از وی درباره مشتریان شعبه می‌پرسم که می‌گوید: تنوع مشتریان در این شعبه لحاظ شده است و تعدادی از تعاونی‌های برتر کشوری در زمره مشتریان شعبه محسوب می‌شوند. شرکت تعاونی پولاد سقف خلیج‌فارس و شرکت سلامت ارم تک راه از جمله مشتریان شعبه هستند.
از وی درباره بازاریابی و اولویت‌های جذب مشتری می‌پرسم که کریمی می‌گوید: با مطالعه و بررسی بانک‌های اطلاعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی حاضر در کسب و کارهای منطقه و دست‌اندرکاران شرکت‌ها را به شناسایی می‌کنیم و طی تماس‌ها و جلسات، محصولات و خدمات تخصصی بانک را به آن‌ها معرفی می‌کنیم، اصل بر این است تا در چارچوب‌ها و بر اساس مزیت‌های موجود در بانک و فرصت حضور بانک در طرح‌های ملی، واحدهای تعاونی و تولیدی را در بانک جذب نماییم.
از وی درباره جایگاه بانک در مقایسه با بانک‌های فعال در شهرستان شیراز می‌پرسم که اعلام می‌کند با توجه به جوان بودن بانک در مقایسه با سایر بانک‌ها که از قدمت بالایی برخوردارند از رتبه خوبی برخورداریم.

به ارزش و اهمیت سپرده‌های خرد مردمی واقف هستیم
محمدرضا سوری از همکاران باتجربه سطح شعب بانک است سابقه وی به صندوق تعاون بر می‌گردد. وی از سال 1380 در صندوق تعاون کار حرفه‌ای خود را شروع می‌کند و طی بیست سال در واحدهای اجرایی مدیریت شعب استان همدان مشغول فعالیت بوده است.
سوری سابقه‌ای چندساله به عنوان مسئول شعبه تویسرکان دارد و با عملکردی مناسب منابع شعبه را از 676 میلیارد ریال در پایان سال 1400 به 716 میلیارد ریال در خرداد سال 1401 رسانده است، یعنی در مقطعی از سال که برخی شعب ممکن است با افت منابع مواجه شوند، در تحقق برنامه‌های تجهیز منابع موفق بوده است.
سوری می‌گوید: بیشترین پرداختی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح استان از سوی شعبه تویسرکان صورت پذیرفته است که بیش از 67 میلیارد ریال به فعالین روستایی تویسرکان پرداخت شده است.
وی از انضباط شعبه در بازگشت به‌موقع اقساط و تعامل با مشتریان می‌گوید: شاخص npl در پایان سال 1400 در سطح 0.8 بوده است.
وی از مشتریان شعبه که بسیاری در رسته‌های باغداران و دامداری مشغول هستند سخن می‌گوید: ضمن آنکه شرکت‌های تولیدی و تعاونی آماده ارائه خدمات بوده‌ایم، در مشتری مداری و جذب سپرده‌های خرد مردمی و کارکرد این منابع ارزشمند در ماندگاری منابع نیز واقف بوده‌ایم.

سوری به حضور چندین واحد معتبر تولید دارو در تویسرکان اشاره می‌کند و می‌گوید: این شهر به مرکز دارویی قلب کشور معروف شده است و تعاونی فاران شیمی و هگمتان داروی قلب در این شهر فعالیت دارند و تلاش کرده‌ایم این شرکت‌ها و نیز فیلتر سرکان را جذب نموده و خدمات مناسبی ارائه دهیم

آدرس کوتاه شده: