یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۴۵ ۲۱
طبقه بندی: استانی
چچ
تقویت همکاری‌های بانک توسعه تعاون و هلدینگ تکادو در شهرستان طبس

تقویت همکاری‌های بانک توسعه تعاون و هلدینگ تکادو در شهرستان طبس

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی با حضور در دفتر شرکت فرآوری ذغالسنگ پروده طبس بر لزوم تقویت همکاری‌های بانک و هلدینگ تکادو تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان، رضا ملائی مدیر شعب خراسان جنوبی طی سفر به شهرستان طبس ضمن بازدید از واحد فرآوری ذغالسنگ طبس با دکتر رومی مدیر هلدینگ تکادو و مدیران شرکت های زیرمجموعه آن دیدار و گفتگو کرد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با بیان اینکه بانک در سال های اخیر فعالیت خود رشد موثری در حمایت از تولید و اشتغال داشته است،افزود: حفظ مشتریان و افزایش تعاملات با مشتریان وفادار از جمله اهداف استراتژیک بانک در راستای ایجاد یک شراکت دوجانبه در قالب ارائه خدمات مطلوب و نوین بانکی به ایشان است.

وی ظرفیت‌های بانک در خصوص انعقاد تفاهم نامه‌های متنوع همکاری در جهت توسعه و رشد تولید را خاطر نشان کرد و گفت:عمران و آبادانی و توسعه اقتصادی استان در گرو جذب و حفظ سرمایه گذاران و تولیدکنندگانی است که این امر مستلزم تقویت همکاری‌های بانک و واحدهای اقتصادی است.

گفتنی است هلدینگ تکادو در بخش استخراج و فرآوری ذغالسنگ در شهرستان طبس عهده دار سه شرکت ذغالسنگ نگین طبس، شرکت ذغالسنگ طبس احیاء سپاهان و شرکت فرآوری ذغالسنگ پروده طبس است.

آدرس کوتاه شده: