شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۳۲ ۷۷
طبقه بندی: استانی
چچ
عملکرد بانک توسعه تعاون در توسعه شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی شهرستان طبس مؤثر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس:

عملکرد بانک توسعه تعاون در توسعه شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی شهرستان طبس مؤثر است

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی در سفر به شهرستان طبس، ضمن بازدید از چند کارخانه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی،ملائی مدیر شعب استان در بازدیدازکارخانه نیمه فعال تعاونی گلشن ماکارون طبس به عنوان تنها واحد تولید کننده انواع ماکارونی و رشته آش در استان بر ضرورت بازاریابی و توسعه جامعه هدف یک واحد تولیدی تاکید کرد و گفت: کاهش قیمت تمام شده محصول با اتصال به زنجیره صنایع ممکن است، ایجاد و تکمیل یک چرخه تولیدی از تهیه مواد اولیه تا توزیع و فروش آن از اصول سرمایه گذاری و کسب درآمد است.

وی با حضور در محل کارخانه نوین سرام از تولیدکنندگان برتر کشور در زمینه تولید انواع چینی بهداشتی با برند کریت، در جریان روند تولید محصولات و همچنین بررسی نیاز این کارخانه به منابع مالی جهت توسعه و افزایش تولیدات قرار گرفت.

ملائی در دیدار رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، به ارائه گزارشی از اقدامات بانک توسعه تعاون در این شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک کشور و یک بانک صد در صد دولتی در سالهای اخیر عهده دار طرح‌های بزرگ دولتی بوده است که نشان از توانمندی و اعتمادخاطر جامعه به این بانک دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز اقدامات بانک توسعه تعاون در این شهرستان را ارزشمند برشمرد و افزود: فعالیت برنامه محور خصوصاً برنامه‌های توسعه‌ای در بخش‌های فنی، از نقاط قوت یک بانک است که باید از تجارب افراد و ظرفیت‌های موجود برای توفیق خدمت در راستای توسعه بیشتر شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی بهره گرفت.
آدرس کوتاه شده: