فهرست پرسش های متداول
  • دلیل عدم مشاهده کارت مبدا در قسمت انتقال وجه کارت به کارت چیست؟

    این اتفاق به 2 دلیل رخ می دهد : 1- غیر فعال شدن تعاون کارت نقدی 2- هم نام نبودن کاربر و دارنده کارت یعنی شخصی که وارد اینترنت بانک شده با دارنده کارت متفاوت می باشد که برای رفع این مشکل یا باید با کاربری دارنده کارت وارد سیستم شد یا از طریق شعبه کارتی بنام خود کاربر اخذ نمود.

  • پیغام " هیچ قانونی برای دسترسی به این سپرده تعریف نشده است " به چه معناست ؟

    یعنی هنگام صدور رمز بانکداری مجازی یا به درخواست خود مشتری گزینه مورد نظر تعریف نشده است که اصلاح آن از طریق مراجعه به نزدیکترین شعبه امکان پذیر می باشد.

  • وظیفه ثبت چک در سامانه صیاد با چه شخصی است؟

    حسب مورد بر عهده صادرکننده (در مقام صدور) و یا دارنده (در مقام انتقال) است.

  • مشاهده پیغام خطای " کلید امنیتی وارد شده نا معتبر است " در موبایل بانک به چه معناست ؟

    این خطا زمانی رخ می دهد که مدت زمان حضور بدون فعالیت شما در سامانه منقضی شده که می بایست یکبار خارج و مجددا وارد آن شوید.

  • نحوه مسدود کردن یا رفع مسدودی سپرده چگونه است؟

    مسدود کردن یا رفع مسدودی سپرده به 2 روش امکان پذیر است : 1- درخواست کتبی صاحب یا صاحبان حساب 2- دستور مقام قضایی

  • نحوه نصب یا اجرای برنامه موبایل بانک در گوشی های اپل چگونه است ؟

    به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ­ استور وجود ندارد. لذا برای دانلود می‌توانید از اپ استورهای ایرانی استفاده فرمائید.

    برای توضیحات بیشتر به صفحه http://ttbank.ir/hamrahbank مراجعه نمایید.

  • چه کسانی می توانند از تسهیلات مضاربه بانک استفاده نمایند؟

    علاوه بر بررسی هایی که در مورد شخصیت، سرمایه و فعالیت مشتری به عمل می آید، مشتری باید حتماً در زمینه خرید و فروش کالا فعال بوده و دارای مجوز کسب و کار صادره از مراجع ذیصلاح برای تجارت داخلی باشد. ضمناً تسهیلات مضاربه به تجارت خارجی تعلق نمی گیرد.

  • نحوه فعال یا غیر فعال نمودن دسترسی کاربر چگونه است؟

    کاربران سامانه بانکداری مجازی در صورت تمایل می توانند با مراجعه به هر یک از شعبه ها یا تماس با 82890 و انتخاب گزینه 2 (مرکز مشاوره ) درخواست خود مبنی بر غیر فعال نمودن سرویس خود را اعلام نمایند . فعال شدن مجدد دسترسی کاربر صرفا از طریق مراجعه به شعبه ها امکان پذیر می باشد.

  • اگر چک در سامانه صیاد ثبت نشود چه می شود؟

    مشمول الزامات و سازوکارهای مقرر در قانون صدور چک نخواهد بود و صرفاً به عنوان یک سند مدنی مؤید طلب است.

  • امکانات و قابلیت های موبایل بانک توسعه تعاون چیست ؟

    / خدمات سپرده: / • مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها ( موجودی، شماره شبا و...) • مشاهده صورت حساب سپرده ها به همراه نمودار گردش سپرده • امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده • انتقال وجه داخلی ( به حساب خود نا محدود ، به حساب دیگران به مبلغ 10،000،000 ریال بصورت پیش فرض و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال از طریق درخواست حضوری به نزدیکترین شعبه ) و بین بانکی پایا ( به مبلغ 20،000،000 ریال در روز و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال از طریق درخواست حضوری به نزدیکترین شعبه ) ( نکته :جهت استفاده از خدمت انتقال وجه پایا، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید) • انتقال وجه مستمر (دوره ای) داخل بانکی و بین بانکی • پرداخت قبض با سپرده / خدمات کارت: / • مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت های بانک توسعه تعاون) • انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب) " تا سقف 30،000،000 ریال در روز (. نکته :جهت استفاده از خدمت انتقال وجه کارت به کارت به سایر بانک ها، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید.) " • لازم به توضیح است در صورت تمایل می توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک توسعه تعاون سقف انتقال وجه کارت به کارت های توسعه تعاون را تا 100،000،000 ریال در روز افزایش دهید. • پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی های اندروید و آی او اس) • خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا) • مسدود نمودن کارت (کارت های بانک توسعه تعاون) • دریافت سه گردش آخر کارت (کارت های بانک توسعه تعاون) • امکان دریافت موجودی کارت /خدمات تسهیلات: / • مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها • پرداخت قسط پیگیری • جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنشهای انجام شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل : انتقال وجه(سپرده)، پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا و انتقال وجه کارت به کارت