فهرست پرسش های متداول همراه بانک
  • مشاهده پیغام خطای " کلید امنیتی وارد شده نا معتبر است " در موبایل بانک به چه معناست ؟

    این خطا زمانی رخ می دهد که مدت زمان حضور بدون فعالیت شما در سامانه منقضی شده که می بایست یکبار خارج و مجددا وارد آن شوید.

  • آیا می توان روی یک گوشی یا تبلت با 2 یا چند نام کاربری وارد برنامه موبایل بانک شد ؟

    خیر برای مشاهده منوی کامل و دسترسی به کلیه خدمات هر کاربر فقط روی یک گوشی یا تبلت می تواند وارد نرم افزار موبایل شود.

  • نحوه رفع مسدودی موبایل بانک چگونه است ؟

    مسدودی بار اول بعد از یک ساعت و با ورود رمز صحیح رفع می شود در غیر اینصورت می بایست به نزدیکترین شعبه بانک توسعه تعاون مراجعه نمایید.

  • نحوه نصب یا اجرای برنامه موبایل بانک در گوشی های اپل چگونه است ؟

    به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ­ استور وجود ندارد. لذا برای دانلود می‌توانید از اپ استورهای ایرانی استفاده فرمائید.

    برای توضیحات بیشتر به صفحه http://ttbank.ir/hamrahbank مراجعه نمایید.

  • نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور فراموش شده موبایل بانک چگونه است ؟

    در حال حاضر تنها راه بازیابی نام کاربری و رمز ورود مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک توسعه تعاون می باشد.

  • نحوه تغییر نام کاربری و رمز ورود به موبایل بانک چگونه است ؟

    برای این کار می بایست وارد برنامه شده و وارد گزینه "سایر" شوید. اگر نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده اید به نزدیکترین شعبه مراجعه نمایید. لازم به توضیح است که حداقل تعداد کاراکتر برای کاربری و رمز ورود جدید 8 کاراکتر می باشدو در صورت تمایل به تغییر نام کاربری می بایست از ترکیب اعداد و حروف استفاده نمایید و استفاده از کارکترهای صرفا عدد مجاز نمی باشد.

  • امکانات و قابلیت های موبایل بانک توسعه تعاون چیست ؟

    / خدمات سپرده: / • مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها ( موجودی، شماره شبا و...) • مشاهده صورت حساب سپرده ها به همراه نمودار گردش سپرده • امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده • انتقال وجه داخلی ( به حساب خود نا محدود ، به حساب دیگران به مبلغ 10،000،000 ریال بصورت پیش فرض و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال از طریق درخواست حضوری به نزدیکترین شعبه ) و بین بانکی پایا ( به مبلغ 20،000،000 ریال در روز و قابل افزایش تا 300،000،000 ریال از طریق درخواست حضوری به نزدیکترین شعبه ) ( نکته :جهت استفاده از خدمت انتقال وجه پایا، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید) • انتقال وجه مستمر (دوره ای) داخل بانکی و بین بانکی • پرداخت قبض با سپرده / خدمات کارت: / • مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت های بانک توسعه تعاون) • انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب) " تا سقف 30،000،000 ریال در روز (. نکته :جهت استفاده از خدمت انتقال وجه کارت به کارت به سایر بانک ها، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید.) " • لازم به توضیح است در صورت تمایل می توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک توسعه تعاون سقف انتقال وجه کارت به کارت های توسعه تعاون را تا 100،000،000 ریال در روز افزایش دهید. • پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی های اندروید و آی او اس) • خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا) • مسدود نمودن کارت (کارت های بانک توسعه تعاون) • دریافت سه گردش آخر کارت (کارت های بانک توسعه تعاون) • امکان دریافت موجودی کارت /خدمات تسهیلات: / • مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها • پرداخت قسط پیگیری • جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنشهای انجام شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل : انتقال وجه(سپرده)، پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل، خرید شارژ تالیا و انتقال وجه کارت به کارت

  • نحوه ورود و استفاده از نرم افزار موبایل بانک چگونه است ؟

    برای استفاده از این نرم افزار 2 اقدام لازم است : 1- مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک توسعه تعاون و دریافت نام کاربری و رمز ورود 2- ورود به صفحه اصلی سایت بانک به آدرس https://ttbank.ir/s/mfak5Z ورود به قسمت موبایل بانک و سپس نصب اپلیکیشن مربوطه طبق فایل راهنما