سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۰۳ ۱۲۰
طبقه بندی: استانی
چچ
پرداخت بیش از 2900 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون زنجان

در 10 ماه امسال صورت گرفت

پرداخت بیش از 2900 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون زنجان

مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در گفت وگو با رسانه های استانی و خبرگزاری ایرنا عملکرد 10 ماهه سال 1400 بانک در استان را تشریح کرد .

کردستانی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همه دولتمردان ، تعاونگران ، کارآفرینان و اقشار مختلف جامعه ، تحقق شعار سال« تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» را اولویت اول بانک توسعه تعاون در سال جاری بر شمرد .

وی در تشریح بخشی از عملکرد استان گفت : منابع سپرده ای استان در سال جاری بیش از 65 دصد رشد نشان می دهد که این خود افزایش قدرت تسهیلات دهی استان را فراهم کرده است .

وی اضافه کرد : همکاران بنده در سراسر استان بیش از 2902 میلیارد ریال تسهیلات در10 ماهه سال جاری پرداخت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 70 درصد رشد نشان می دهد .

وی در ادامه افزود : میزان تسهیلات پرداختی قرض الحسنه از محل طرح مشاغل خانگی در 10 ماهه سال جاری بیش از 430 درصد ، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 35 درصد و میزان ضمانت نامه های صادره 174 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می دهد .

وی در بخشی از سخنان خود از اجرای طرح فجر مبنی بر بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه دین تا تاریخ 22 بهمن خبر داد . این طرح که در اوایل بهمن ماه آغاز شده به منظور مساعدت به مشتریانی است که دارای بدهی معوقه هستند .

وی حمایت و تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری بدهکاران بانکی را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و یادآور شد ، آن دسته از دریافت کنندگان تسهیلات که تاکنون موفق به پرداخت اقساط خود نشده اند ، تا 22 بهمن ماه امسال فرصت دارند تا با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان و تسویه بدهی خود از مزایای این طرح بهره مند شوند.

کردستانی از تبدیل باجه ماهشان به شعبه بانک توسعه تعاون در سال جاری خبر داد و ارتقای سطح خدمات بانکی ، افزایش اختیارات و بهبود عملکرد همکاران ، استقلال کاری و تسریع در انجام فرایند امور مشتریان و توسعه بخش تعاون در شهرستان ماهنشان را از اهداف تأسیس این شعبه دانست . وی تکریم مشتریان در دسترسی راحت و آسان تر مردم به خدمات حضوری و مجازی بانک را از آثار این ارتقاء خواند و با اشاره به پراکندگی شعب بانک در سراسر استان ، اجرای طرح های تولیدی و خدماتی را با توجه به مزیت های نسبی و شرایط جغرافیایی مناطق مختلف ، از اولویت های بانک توسعه تعاون بر شمرد .

وی از انتخاب مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان به عنوان مدیریت برتر کشوری در بین سایر استان ها برای دومین سال پیاپی خبر داد و افزود : شعب خدابنده و طارم این مدیریت نیز عنوان شعب برتر کشوری را در سال جاری کسب نموده اند . وی این موفقیت را حاصل کار تیمی و تلاش خستگی ناپذیر همکاران دانسته و تصریح کرد : انتقال تجربیات بین همکاران ، پشتکار ، همدلی ، هم افزایی و وجدان کاری کارکنان از دلایل استمرار توفیقات استان است .

کردستانی در پایان از تلاش و زحمات همکاران بانک توسعه تعاون استان زنجان تقدیر و تشکر کرد.

آدرس کوتاه شده: