پنجشنبه, ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۱۶ ۱۶۶
طبقه بندی: استانی
چچ
حضور حمیدرضا استیلی بازیکن نامدار فوتبال ایران دربانک توسعه تعاون

حضور حمیدرضا استیلی بازیکن نامدار فوتبال ایران دربانک توسعه تعاون

حمیدرضا استیلی بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک ایران با حضور در مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان تهران، با محمد شیخ حسینی مدیر شعب این استان دیدار و گفت و گو کرد.

استیلی که سید محمدرضا آذرسا مدیرعامل شرکت زامیاد وی را در این نشست همراهی می کرد، با اشاره به حضور بزرگان فوتبال کشور نظیر علی پروین در بانک توسعه تعاون، این موضوع را نشانه حمایت این بانک از محبوب ترین ورزش حرفه ای یعنی فوتبال دانست.

محمد شیخ حسینی در این دیدار ضمن معرفی بانک توسعه ای و تخصصی توسعه تعاون، حمایت از ورزش حرفه ای کشور را از جمله افتخارات این بانک توصیف کرد و افزود: بانک توسعه تعاون تنها بانک توسعه ای و تخصصی در کشور است که در همه زیربخش های اقتصاد نظیر کشاورزی، صنعت، خدمات، بازرگانی و مسکن حضور فعال و موثر دارد و این امر مزیت مهم این بانک محسوب می شود.

مدیرشعب استان تهران همچنین با اشاره به رسالت اصلی بانک توسعه تعاون به عنوان بانک حامی بخش تعاون افزود: امروزه مدل تعاونی در مدیریت بخش های مختلف جامعه از جمله ورزش یک روش کارا و مترقی محسوب می شود و حتی برخی از باشگاه های ورزشی بزرگ دنیا با این روش سهامداری اداره می شود.

در بخش دیگری از این دیدار سید محمدرضا آذرسام مدیرعامل شرکت زامیاد با تاکید بر نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از واحدهای صنعتی، از تمایل خود برای تعامل و همکاری بیشتر شرکت زامیاد و بانک توسعه تعاون خبر داد.

آدرس کوتاه شده: