چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴ ۴۳
طبقه بندی: استانی
چچ
تامین مالی 100 میلیارد ریالی طرح مصنوعات چوبی از سوی بانک توسعه تعاون کهگیلوبه وبویراحمد

تامین مالی 100 میلیارد ریالی طرح مصنوعات چوبی از سوی بانک توسعه تعاون کهگیلوبه وبویراحمد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلوبه وبویراحمد از طرح مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی شماره یک یاسوج بازدید کرد.

مدیر شعب کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون استان ، رییس حوزه حراست و کارشناس نظارت از طرح تولیدی و اشتغال زای مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی یاسوج که با مشارکت بانک توسعه تعاون و با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیارد ریالی در حال احداث و بهره برداری است،بازدید‌ کرد.

مهدی منتظری در این بازدید از نزدیک در جریان روند اجرای طرح قرار گرفت ، وی گفت : بانک توسعه تعاون در زمینه های مشارکت با استفاده از ظرفیت های موجود، در قالب بند (الف) ماده ۵۲ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ توانسته است جهت ایجاد کارخانه تمام مصنوعات چوبی و مبلمان در شهرک صنعتی یاسوج تسهیلاتی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت کند.

وی افزود:با ایجاد این طرح بالغ بر ۳۵ نفر اشتغال در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود که این امر از مهمترین اولویت های بانک توسعه تعاون درسطح کشور است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویر احمد گفت:مهمترین دغدغه مردم استان مسئله اشتغال است وی با توجه به ظرفت های زیادی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد ، بانک توسعه تعاون از تمام توان و تلاش خود در اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال در استان کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد از بخش های مختلف این طرح ، از جمله دستگاهای خریداری شده، خط تولید ، فروش و نحوه اجرای طرح توسعه این کارخانه را از نزدیک مورد بازدید قرار داد.

آدرس کوتاه شده: