چهارشنبه, ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹ ۱۲۵
طبقه بندی: استانی
چچ
امضای تفاهم نامه بانک توسعه تعاون سمنان با شرکت شهرک های صنعتی استان

امضای تفاهم نامه بانک توسعه تعاون سمنان با شرکت شهرک های صنعتی استان

تفاهم نامه قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی بین بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان سمنان و شرکت شهرک های صنعتی استان درروزهای پایانی سال 1402 به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان، بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد توسعه و تعاملات فی مابین بیش از پیش توسعه وگسترش یابد . از اهم بندهای این تفاهم نامه می توان به حمایت از تولید و اشتغال از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک های صنعتی استان در قالب مجموعه قوانین بانکی اشاره کرد.

جواد علیجانی اردشیر سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت:همکاران ما تلاش خواهند کرد با سرعت در کوتاه ترین زمان ممکن در قالب چهارچوب قوانین بانک نسبت به ارایه تسهیلات به واحدهای تولید و صنعتی اقدام کنند.

علیجانی با اشاره به عملکرد بانک توسعه تعاون در حمایت از تولیدکنندگان گفت: شهرک صنعتی استان سمنان یکی از قطب‌های تولیدی و اشتغال پایدار در کشور می باشد که امضای این تفاهم نامه به ادامه این روند کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود:برکسی پوشیده نیست که حمایت از تولید یعنی اشتغال و چرخش چرخهای اقتصادی در شرایط کنونی جزو اهم امور جاری کشوراست.

باقری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هم در این مراسم گفت: تعامل و همکاری بانکی برای حمایت از واحدهای تولیدی امری بسیار مبارک بوده و ما امیدواریم با پیگیری های جدی طرفین، حمایت همه جانبه از صنعت و واحدهای تولیدی محقق گردد.

بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان سمنان با پرداخت مبلغ 400 میلیارد ریال به شرکت های تولیدی استان، درکوتاه ترین زمان به کلیه تعهدات خود در قالب تفاهم نامه منعقده و در طول سال 1402 عمل کرده است.

آدرس کوتاه شده: