سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۴ ۶۹
طبقه بندی: استانی
چچ
انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی بین بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی بین بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی

قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی فی‌مابین مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان جنوبی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان، ملائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی و امیرآبادی زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور امضا و انعقاد قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات واگذارنده و منابع داخلی بانک در جهت تأمین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش بنگاه‌های کوچک و متوسط معرفی شده و مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در کلیه بخش‌های واجد شرایط و دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی، دیدار و گفت وگو کردند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با اشاره به موافقتنامه مبادله با سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت قانونی آئین نامه اجرایی بند "ل" ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و از محل سرفصل وجوه اداره شده در بودجه سال 1402 گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه به واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده فعال و همچنین واحدهای راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که توسط شرکت معرفی شوند و برنامه بازفعال‌سازی داشته باشند تا ۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات اعطا می شود.

وی صنایع دانش بنیان، واحدهای اشتغالزا، محصولات و خدمات مورد تقاضای بازار، مکمل زنجیره تأمین رشته صنعت، با قابلیت و یا مزیت صادراتی و مواردی از این قبیل با اولویت بخش تعاون را مشمول این قرارداد عنوان کرد و افزود: متقاضیان استفاده از تسهیلات این قرارداد بایستی درخواست خود را به واگذارنده اعتبار ارائه کنند. طرح‌های واصله پس از بررسی و تأیید اولیه در کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی، به بانک ارسال می شود.

آدرس کوتاه شده: