شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴ ۲۶
طبقه بندی: استانی
چچ
برگزاری همایش تبیین سیاست‌های اعتباری در مدیریت شعب آذربایجان شرقی

برگزاری همایش تبیین سیاست‌های اعتباری در مدیریت شعب آذربایجان شرقی

همایش تبیین سیاست‌های اعتباری با حضور روسا و‌معاونان و کارشناسان اعتباری شعب استان در مدیریت شعب آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی در این‌همایش با اشاره به ضرورت برگزاری این همایش گفت: اطلاع و آگاهی همکاران در شعبه از سیاست های اعتباری بدنه شعبه را کارشناسی به بار می آورد به همین دلیل روز جمعه زحمت دادیم و این همایش را ترتیب دادیم.

وی با اشاره به برخی ضرورت ها در تشکیل پرونده های اعتباری بیان کرد:رعایت بهداشت پرونده یک ضرورت است به همین دلیل جلسات کمیته ‌های اعتباری شعب را مرتب برگزار کنید تا موارد در جلسات بحث و بررسی شوند.
وی به رسالت توسعه‌ای بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود:ما به عنوان یک بانک توسعه ای به دنبال توسعه استان نه واگذاری یک تسهیلات عادی هستیم .
کردستانی ادامه داد:تیم اعتباری قوی شعبه؛ ساختار بانک را تقویت می کند به همین دلیل تلاش کنید در تفسیر کلمات اعتباری به اتحاد و تعریف مشترک برسید.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ادامه داد: بانک امروز به یک بالندگی لازم رسیده است و بانکی فعال، پویا و توانمند است به همین دلیل مشتری نیز امروز خواسته اش امروز از ما دریافت خدمات متنوع است.
این گزارش می افزاید،در ادامه این همایش معاون‌اعتباری و‌حقوقی مدیریت شعب استان و‌کارشناسان اعتباری به تبیین نکات ضروری در خصوص سیاست‌های اعتباری پرداختند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: