پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶ ۱۰۴
طبقه بندی: استانی
چچ
جزئیات افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به روایت معاون مدیرعامل

جزئیات افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به روایت معاون مدیرعامل

محمد ذوالفقاری در بازدید از شعب شهر مشهد نحوه افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون از طریق بورس را توضیح داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی معاون مدیرعامل در حوزه نظارت که برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرشعب استان خراسان رضوی به مشهد سفر کرده بود در بازدید از شعب شهر مشهد گفت: اگر اعتبار را پیشانی سازمان در نظر بگیریم ستون آن مقررات و دستورالعمل ها و ستون دیگر نظارت است که آن را سرپا نگه می دارد.

ذوالفقاری با بیان گزارشی از نحوه افزایش سرمایه بانک در سالهای پیش گفت: سال گذشته با تلاش مدیرعامل و وزارت تعاون 3000 میلیارد تومان از محل سهام پتروشیمی امام خمینی(ره) شازند مصوبه افزایش سرمایه داشتیم که قانون مکلف کرده باید این مبلغ را به صورت سهام در بورس عرضه کنیم و از محل فروش سهام این پول باعث افزایش کفایت سرمایه خواهد شد که در مراحل پایانی خود قرار دارد.

معاون مدیرعامل در حوزه نظارت به محدودیت های قانونی و تکلیفی پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: ما تا قبل از سال 1399 هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداشتیم رشدهایی بالای 100 درصد در ترازنامه داشتیم اما سال 1399 آغاز شروع محدودیت ها بود.

معاون مدیرعامل شاخص های بانکی استان خراسان رضوی را مطلوب توصیف کرد و گفت : امیدواریم با مدیریت جدید به سمت استاندارد بهتر حرکت کنیم.

آدرس کوتاه شده: