دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۱۶ ۹۸
طبقه بندی: استانی
چچ
مراسم ارتقای شعبه مرکزی اراک به درجه ممتاز برگزار شد

مراسم ارتقای شعبه مرکزی اراک به درجه ممتاز برگزار شد

مراسم ارتقای شعبه مرکزی اراک به درجه ممتاز با حضور معاون اقتصادی استانداری مرکزی، مدیر کل سرمایه گذاری ، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و مدیر شعب استان برگزار شد.

میرزاخانی معاون استاندار ضمن تبریک آغاز دهه کرامت گفت: نقش بانک ها در توسعه کشور تعیین کننده استو در تامین سرمایه به عنوان رگ حیاتی یک نظام اقتصادی بسیار نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه بانک ها محمل و بستری سازنده برایجذب و هدایت سرمایه ها برای فعالیت های اقتصادی و توسعه ای هستند با اشاره به آمار امیدوار کننده بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی در پرداخت تسهیلات از عملکرد بانک توسعه تعاون تقدیرکرد.

وی همچنین به ناترازی مالی در بین استان ها و تهران پرداخت و گفت :تنها ۲۳ درصد از تولید ناخالص ملی در تهران است ولی ۵۵ درصد پول در بانک های تهران اما در مقابل ۶۵ درصد تسهیلات در تهران پرداخت می شود که این میزان می بایست اصلاح شود و سهم سایر استان ها پررنگ تر شود.

میرزاخانی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: استان مرکزی یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود بنابراین باید از این مزیت در جهت ارتقای توان بانک ها و فراهم کردن سرمایه برای رونق تولید نیز بهره گرفت.

در ادامه جمشید امیدی مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی ضمن تبریک ارتقا درجه شعبه مرکزی اراک به ممتاز از تعامل بسیار خوب بانک با بخش تعاون خبر داد و گفت:در سال گذشته از بودجه410 میلیارد ریالی مخصوص بخش تعاون از محل خط اعتباری بانک توانسته بیش از بودجه تخصیصی رقمی معادل ۸۳۰ میلیارد ریال پرداخت نماید که این نشانگر تعامل خوب و سازنده بانک توسعه تعاون در ارتقا و توانمند سازی تعاونی ها در استان مرکزی می باشد.

وی همچنین عملکرد بانک را در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ۹۸ درصد کمیته امداد ۸۲درصد و بهزیستی ۹۲ درصد اعلام کرد.

در ادامه نیکی ملکی مدیر کل جذب و سرمایه گذاری مرکزی از خدمات بانک توسعه تعاون قدردانی کرد.

در پایان حسینی معصوم مدیر شعب استان نیز با اشاره به ارتقای شعبه مرکزی اراک به درجه ممتازی که به عنوان اولین شعبه بانک توسعه تعاون در استان، گفت: ارتقای شعبه مرکزی اراک بایسته و شایسته استان مرکزی بوده و این ارتقا را به همه مسولین و همکاران پرتلاش استان مرکزی تبریک گفت.

خاطر نشان می گردد در ابتدای مراسم صفائی شریف رئیس شعبه مرکزی اراک ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شعبه در سال گذشته به تشریح اقدامات صورت گرفته که منجر به ارتقادرجه شعبه گردیده پرداخت و گفت : یکی از مهم ترین دلایل موفقیت شعبه وجود مشتریان وفادار و متعهد و همچنین همدلی و تعامل خوب همکاران می باشد که امیدواریم در سالجاری این روند ادامه یابد.

آدرس کوتاه شده: