بانک توسعه تعاون
دوشنبه، 18 آذر 1398
سامانه تلفن بانک - بانک توسعه تعاون
صفحه خانه
نقشه سایت
English

مشتریان ارزشمندترین دارایی هر سازمان هستند

دکتر بهمن خادم عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در چهارمین همایش فصلی مدیران ستادی و شعب این بانک که در تهران برگزار گردید. با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پیش از هر کاری آگاهی از اینکه اساساً " مشتریان چه می خواهند؟" به عنوان رمز ماندگاری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: رفتار محترمانه و برخورد حرفه ای با مشتریان از سوی کارکنان آراسته و منظم به عنوان یکی از مصادیق عینی اصل مشتری مداری به شمار می آید.

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون اضافه کرد: کیفیت ارائه خدمات در زمان مناسب و برپایه سرعت و دقت شرایط مطلوبی را برای تثبیت برند بنگاه اقتصادی در ذهن مخاطبین فراهم می نماید.

خادم همچنین گفت: رضایت مشتریان بر مبنای روح اعتماد و صداقت از پارامترهای استوار مشتری مداری است.

و بر این اساس حیات اقتصادی هر سازمانی  به رضایت مشتریان آن وابسته است و ارزشمند ترین دارایی هر سازمان اعتماد و اطمینان مشتریان است وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتخاب مشتری وفادار، تنها شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.

وی همچنین در خاتمه به اصل مشتری مداری به عنوان یکی از مهم ترین رکن های بازاریابی تاکید کرد

 

 




×