بانک توسعه تعاون
چهارشنبه، 09 فروردين 1396
سامانه تلفن بانک - بانک توسعه تعاون
صفحه خانه
نقشه سایت
English

منشور اخلاقی

منشور اخلاقی کارکنان بانک توسعه تعاون 

همتی برتر برای فردایی بهتر

  • با استعانت از آیه شریفه " تعاونوا علی البر و التقوی" ما مفتخریم در بانکی خدمت رسانی کنیم که در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و در جهت ارتقای بخش مردمی تعاون در اقتصاد کشور تشکیل شده است. 
  • خداوند منان را سپاس گزاریم که سرانجام در سایه تلاش خدمت گزاران دلسوز نظام و مسئولین بخش تعاون کشور و به ویژه اهتمام مستمر دولت محترم نهم جمهوری اسلامی، آروزی دیرینه تعاونگران این مرز و بوم جهت تشکیل بانک توسعه تعاون برای تحقق برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جامه عمل به خود پوشیده است. 
  • ما معتقدیم که خدمت صادقانه به مردم عبادت و پاسخگو بودن در برابر آنان وظیفه است. 
  • ما بر این باوریم که اندیشه خدمت صادقانه به مردم مقدمه  ای برای فعالیت اثر بخش خواهد بود.
  • هدف ما در این بانک بر این است که بین حرف و عمل مبتنی بر قانون فاصله ای نباشد. 
  • مشتریان با ارزشترین سرمایه بانک توسعه تعاون و رضایت آنان بالاترین سرمایه و اعتبار اجتماعی برای ما می باشد.
  • رعایت اصول صداقت، درستی، امانتداری، رازداری و حفظ اطلاعات مربوط به مشتریان سرلوحه گفتار و کردار کارکنان بانک توسعه تعاون است. 
  • رعایت نظم و انضباط، وقت شناسی، آراستگی ظاهر و ادب و احترام به مشتریان معرف شخصیت سازمانی و اجتماعی ما است. 
  • روان سازی و سرعت بخشی در روند ارائه خدمات به مشتریان همراه با سعی و تلاش مستمر در ارتقاء بخشی سطح کمی و کیفی خدمات با استفاده از فناوری روز بانکداری از هدف های  اساسی  این بانک است. 
  • رعایت قوانین و مقررات و دوری جویی از هرگونه اعمال سلایق شخصی و غیر مسئولانه به صورت جدی سرلوحه کار در سطح بانک توسعه تعاون می باشد. 
  • رعایت عدالت و انصاف و پرهیز از هرگونه تبعیض در جریان امور و فعالیت ها، ضمن حفظ کرامت انسانی مردم و مشتریان، راهگشای ما خواهد بود. 
  • در ارائه خدمات بهینه به مشتریان دقیق و ساعی خواهیم بود و با آموزش مستمر در جهت ارتقاء دانش فنی و تخصصی  و میزان آگاهی  و اطلاع خود تلاش می کنیم.
  • با اعتماد سازی و افزایش میزان اطمینان مشتریان، ضمن جلب رضایت مندی آنان موجبات رشد، کارایی و بهره وری بانک را فراهم خواهیم کرد. 
  • با کمال خوشرویی و متانت از ارباب رجوع استقبال، با صبر و حوصله خواسته های او را می شنویم و پس از انجام کار با گشاده رویی او را بدرقه خواهیم کرد. 

 

خدایا چنان کن سرانجام کار                                                             تو خشنود باشی و ما رستگار





×